صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 10
کد خبر: ۷۷۰۱۳

اعلام قیمت قطعی دیگنیتی + جزئیات و مشخصات

مدیر عامل گروه بهمن قیمت دیگنیتی را اعلام کرد و گفت: فروش این محصول در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن قیمت دیگنیتی را اعلام و عنوان کرد فروش این محصول در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

 

در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خدمات بهمن موتور بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، قیمت دیگنیتی را 760 میلیون اعلام کرد.

 

بهمن دیگنیتی یکی از محصولات کمپانی دانگ فنگ است که اولین مرتبه با نام ix5 به حاضران در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رخ نشان داد. شرکت بهمن که به دلیل شروع تحریم‌ها در تداوم شراکت با کمپانی‌های فاو و مزدا به مشکلات عدیده‌ای برخورد کرده است، در سال ۹۹ رویکرد خود را به‌صورت چراغ خاموش به سمت کمپانی چینی دانگ فنگ متمایل ساخت و در همین راستا، مدل ix5 این کمپانی چینی را تحت عنوان بهمن دیگنیتی به سبد محصولات خود اضافه کرد.

 

خودروی کراس‌اوور دانگ فنگ فنگ‌ گانگ ix5 که در ایران تحت عنوان دیگنیتی شناخته می‌شود، با سه مدل پیشرانه GDi به خدمت مشتریان چینی درآمده است. با این وجود، شرکت بهمن به سراغ کم‌حجم‌ترین موتور این خانواده رفته و نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴سیلندر را در سینه اولین کراس‌اوور کوپه خود جای داده است.

مشخصات دیگنیتی

این پیشرانه با کد فنی SFG15T، از توانایی تولید ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در بازه ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه برخوردار است و چنین نیرویی، از طریق یک گیربکس سی وی تی اتوماتیک تیپ‌ترونیک، به‌ سوی چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. دیگنیتی بهمن موتور از یک مخزن بنزین با ظرفیت ۵۸ لیتر بهره می‌برد و میانگین مصرف سوخت آن، حدود 7.5 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: