صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 11
کد خبر: ۷۷۱۹۲

هم رفیق علی انصاریان و رضا صادقی + فیلم

رضا صادقی خواننده سرشناس کشورمان از آخرین دیدار خود با علی انصاریان و خوش اخلاقی او در برنامه هم رفیق شهاب حسینی گفت. هم رفیق علی انصاریان و رضا صادقی را در ادامه ببینید.

به گزارش راهبرد معاصربرنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت.

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی متفاوت باشد. در دهمین قسمت از این برنامه رضا صادقی خواننده ی پرطرفدار پاپ به همراه مرحوم علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر میهمان همرفیق هستند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز ‌شده و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

رضا صادقی خواننده مشهور کشورمان به همراه علی انصاریان مهمان برنامه هم رفیق شهاب حسینی بودند. می توان گفت هم رفیق آخرین برنامه‌ای بود که علی انصاریان در مقابل دوربین قرار گرفت.مرد خوش خنده ای که مهمان هر برنامه‌ای بود حرف های کنایه دار و ممیزی دار او باعث خنده حضار می‌شد.

رضا صادقی نیز در استوری اینستاگرامش عکس دونفره خود وعلی انصاریان را منتشر کرد و این متن را روی عکس نوشت:

بعد همین برنامه بهش گفتم.

با کارایی که تو کردی فکر نکنم دو دقیقه اش هم بشه پخش کرد. رسما برنامه رو بردی رو هوا.

گفت:برنامه یه چیزی میشه،اصل قصه این بود که خودمون که حال کردیم،(و مثل همیشه از او خنده های حرص دارد).

الان بهتر میفهمم راست می گی ،خودمون حال کردیم رفیق، و بهترین حالی بود که می شد برای اخرین دیدار داشت.

 

برنامه همرفیق امشب ساعت 21 با حضور مرحوم علی انصاریان و رضا صادقی از نماوا بصورت رایگان پخش خواهد شد. قرار بر این بود که این برنامه یک روز دیگر پخش شود با درخواست خانواده مرحوم علی انصاریان امشب 23 بهمن ساعت 21 از نماوا با اجرای شهاب حسینی پخش خواهد شد. این کار ادای دینی به مرحوم علی انصاریان است که همیشه خنده و لحظات خوش را برای مردم کشورش ساخته بود.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: