صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۵۹
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 12
کد خبر: ۷۷۲۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

زمان واریز سومین نوبت یارانه کرونا

سومین نوبت از یارانه معیشتی کرونا در میانه هفته آینده به حساب ۳۴ میلیون نفر واریز می‌شود. تنها یک مرحله دیگر از این یارانه باقی مانده است و جز یارانه بهمن ماه، یک یارانه دیگر هم در اسفند واریز می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر طبق روال دو ماه گذشته مرحله سوم یارانه معیشتی کرونا در آخرین روزهای ماه جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مبلغ یارانه معیشتی کرونا برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر از افراد کم درآمد نفری ۱۰۰ هزار تومان است.

این یارانه در دو ماه آذر و دی در روزهای ۲۷ یا ۲۸ واریز شد و به نظر می‌رسد در این ماه نیز این یارانه در همین روزها واریز می‌شود. یعنی در هفته آینده.

یارانه کرونا قرار بود در چهار نوبت واریز شود که دو نوبت آن پرداخت شده، یک نوبت نیز در هفته آینده و آخرین مرحله نیز در اواخر اسفند واریز می‌شود. آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند یارانه کرونا در سال آینده واریز نمی‌شود و محدود به چهار ماه پایانی سال ۹۹ بوده است.

تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ح
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
س چراشمایارانه کروناروانقدردیرواریزمیکنیدمن 3تافرزنددارم واسه خرجشون موندم دلم به همین یارانه خوش بود
ناشناس
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
سلام من که مریضم ونیاز به این ۱۰۰ هزارتومان چرا واریز نمی کنید بخدا خیلی احتیاج دارم
ناشناس
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
یه سوال چرا پرداخت ها زمان مشخص ندارد ونکته مهم چرا حتما باید نیمه شب پرداخت شود تازه قابل برداشت هم نیست
م.جعفری
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سلام چرا به ما یارانه کرونا نمیریزن .بخدا ماهم گرفتاریم با ی دختر یتیم و ۲تا بچه که از ازدواج دومم هست ...بخدا حق این بچه هاخوردن ندارن توروخدا رحم تدارید رسیدگی کنید لطفا مردم دارن از گشنگی وحسرت همه چی خودشون ودار میزنن.بخدا خسته شدیم انقد بچه ها ازمون چیزی خواستن ونتونستیم براشون بگیریم دیگه خجالت میکشیم توروی این بچه ها نگاه کنیم .خودشماهم مثل ما زندگی میکنید .اون دخترم یتیم ۱۴ سالشه خجالتدبکشید مالیتیم خوردن نداره اون دنیا خدا هست.