صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 14
کد خبر: ۷۷۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

درگذشت مهشید گودرز پرستار باردار بر اثر کرونا +عکس

روز گذشته مهشید گودرز پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا درگذشت و نوزاد این پرستار فداکار سالم به دنیا آمد.

به گزارش راهبرد معاصر پس از گذشت یکسال از شیوع کرونا در کشور، بسیاری از پزشکان و پرستاران بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند. روز گذشته اما مهشید گودرز پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا درگذشت و این پرستار فداکار که هنگام مرگ ۷ ماهه باردار بود نوزاد خود را سالم به دنیا آورد.

تصمیم مهم شورای عالی نظام پرستاری برای پرستاران باردار 

مهشید گودرز، پرستار بخش کرونا در بیمارستان لقمان تهران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. ‌خانم گودرز هنگام مرگ ۷ ماهه باردار بود، اما پزشکان موفق شدند نوزاد او را به دنیا بیاورند.


مهرداد بابایی، رئیس اورژانس البرز ، گفته است خانم گودرز ساکن کرج بود و بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی بستری شد. ‌به گفته آقای بابایی، فرزند او هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شود.


در پی فوت مهشید گودرز، پرستار باردار استان البرز بر اثر ابتلا به کرونا، نایب رییس شورای عالی نظام پرستاری اعلام کرد پرستارانی که دچار بیماری‌های خاص و صعب العلاج هستند و در گروه‌های پر خطر قرار دارند، نباید در بخش کرونا کار کنند.

پیام زالی در پی شهادت پرستار مدافع سلامت 

مهشید گودرز پرستار باردار بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان بر اثر کرونا به شهادت رسید.

دکتر علیرضا زالی در پیامی شهادت پرستار مدافع سلامت بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

در متن پیام زالی آمده است: "شنیدن خبر شهادت مظلومانه پرستار سختکوش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرکار خانم مهشید گودرز قلب همه ما را دچار حزن و اندوه بی کران کرد.

از دست دادن انسان‌های پرتلاش، خبره و نوع دوستی همچون خانم گودرز که برای حفظ سلامت هموطنان، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند داغ سنگینی است بر بدنه نظام سلامت کشور و بی‌شک نام و یاد این قهرمان حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه پرستاری و همکاران این پرستار خدوم، از خداوند منان برای روح وی آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم و نزدیکان وی صبر مسئلت دارم."

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهشید گودرز پرستار بارداری که در بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم مشغول به کار بود امروز ٢٥ بهمن ماه بر اثر کرونا به شهادت رسید.

 

فوت «مهشید گودرز» پرستار باردار بر اثر کرونا

مهرداد بابایی رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز در خصوص فوت یک پرستار بر اثر ابتلا به کرونا در البرز، اظهار کرد: مهشید گودرز پرستار بیمارستان لقمان حکیم تهران بود ولی به خاطر سکونت در کرج بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی (ع )بستری شده بود.

 

وی ادامه داد: متاسفانه این همکار دلسوز ساعاتی قبل به دلیل شدت بیماری جان خود را از دست داد.

این مسئول با اشاره به اینکه این پرستار باردار بوده، توضیح داد: خوشبختانه لحظاتی قبل از فوت، پزشکان موفق به نجات جان نوزاد وی شدند.

 

بابایی گفت: هر چند نوزاد این پرستار حدوداً هفت ماهه و نارس از بدن مادر خارج شده ولی با تلاش کادر بیمارستان در تلاشیم جان نوزاد حفظ شود.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
واقعا خدارو خوش میاد یه پرستاری که باردار هست تو بخش کرونا کار کنه حالا اون بچه بی گناه بی مادر بزرگ بشه خدا صبر به باز ماندگانش بده
طیبه
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خدارحمتش کنه ولی خودش وقتی فهمیدبارداره دیگه نبایدمیرفت سرکار