صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۴۴
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 19
کد خبر: ۷۸۱۰۵

فروش فوق العاده جدید ایران خودرو از فردا

طرح فروش نقدی محصولات گروه صنعتی ایران خودروامروز پایان می یابد. در این طرح افراد می‌توانند برای خرید نقدی محصول جدید ایران خودرو اقدام کنند.

به گزارش راهبرد معاصر طرح فروش نقدی محصولات گروه صنعتی ایران خودروامروز پایان می یابد. در این طرح افراد می‌توانند برای خرید نقدی محصول جدید ایران خودرو اقدام کنند. ثبت نام ایران خودرو به مدت سه روز ‌‌آغاز شده .طرح جدید فروش محصول جدید ایران خودرو از چهارشنبه 29 بهمن آغاز و امروز پایان می گیرد.


سیزدهمین مرحله فروش ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان به خودروهای پرمتقاضی، سیزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده خود را از چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.


در این طرح، شش محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال‌ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.


به منظور واگذاری خودرو به مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال‌شده در طر‌ح‌های فروش کماکان اجرا می‌شود. مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

 

به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: