صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۴۲
  • يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 14 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 21
کد خبر: ۷۸۳۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
واکنش ‌کاربران فضای مجازی به ناکامی‌های سریالی مولایی در جودو؛

«سعید مولایی»؛ بازنده میدان رقابت و محبوبیت

سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که اکنون با پرچم مغولستان در مسابقات شرکت می‌کند روز (جمعه) با حضور در سرزمین‌های اشغالی با شکست در برابر حریف خود در مسابقات «گرند اسلم» فدراسیون بین‌المللی جودو که در تل‌آویو برگزار شده‌بود در یک ناکامی دیگر به مقام دومی این مسابقات رسید.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که اکنون با پرچم مغولستان در مسابقات شرکت می‌کند روز (جمعه) با حضور در سرزمین‌های اشغالی با شکست در برابر حریف خود در مسابقات «گرند اسلم» فدراسیون بین‌المللی جودو که در تل‌آویو برگزار شده‌بود در یک ناکامی دیگر به مقام دومی این مسابقات رسید. سعید مولایی در دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ که با حضور ۶۶۴ جودوکار از ۱۱۵ کشور به میزبانی آلمان در شهر «دوسلدورف» برگزار شده بود نیز ناکام ماند و نتایج مطلوبی را کسب نکرده بود.

 

ناکامی‌های سریالی سعید مولایی به این دو مسابقات ختم نمی‌شود او پس از خروج از ایران در رقابت‌های گرندپری «کینگ دائو» با پرچم مغولستان نیز شرکت کرده و تاتامی این صحنه از مبارزات را دست خالی ترک کرده بود. ملایی در مسابقات اخیر خود به رقبایی باخته است که در زمان حضور خود در ایران همه آنها را با شکست مواجه می‌ساخت و مدال می‌گرفت.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به باخت‌های متوالی وی و همچنین حضور وی در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داده و در صفحات خود نوشتند؛ سیدرضی: «مصداق خسرالدنیا والاخره همین #سعید_مولایی است؛ بخاطر عدم مبارزه با ورزشکار اسرائیل، زمین و زمان را بهم دوخت تا غربی‌ها برای پناهندگی درباغ‌سبز نشانش دادند؛اما وقتی به پرچم ایران پشت کرد،جایی غیر از مغولستان او را نپذیرفت و ازآن‌روز تا همین مسابقات تل‌آویو، دستاوردی جز باخت نداشت!» میرزا تبریزی از فعالان توییتری نیز در کنایه به مولایی نوشت: «وقتی به یه نفر بیشتر از لیاقتش بها بدی میشه همین #سعید_مولایی فکر کرد همه جا مثل ایرانه یه دست گرم کن هم بهش ندادن مغول ها البته با باخت های پی در پی بایدم ندن!». این واکنش‌ها درحالی صورت‌ گرفته‌است که جریان‌های رسانه‌ای مخالف جمهوری اسلامی ایران می‌کوشد مولایی را به عنوان یک ورزشکار شجاع و بریده از سیاست‌های جمهوری اسلامی بازنایی کنند و به مخاطبان القاء کنند مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی دشمنی نداشته و خواهان برقراری ارتباط با این رژیم جعلی هستند، این درحالی است که انزجار مردم ایران پس از ترور مذبوحانه شهید فخری‌زاده دانشمند‌ هسته‌ای کشورمان از رژیم صهیونیستی چندین برابر شده است.

 

در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی درباره ناکامی‌های سریالی سعید مولایی را مرور می‌کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محسن
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
ببخشین خسر الدنیارو شاید شما تعیین کنین ولی خسر الاخره دست خداوند عزو جله و بهشت و جهنمو شما تقسیم نمیکنین الحمدلله
گلزار
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
واقعا که نمک به حرومه
یک ایرانی
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
واقعا این بازیگرها و ورزشکارایی که به وطن خیانت میکنن مستحق اینچنین فضاحت هایی هستند
زنده باد ایران و ایرانی
A
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
نمک به حروم