صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 22
کد خبر: ۷۸۵۰۲

کشف حجاب پردیس احمدیه بازیگر سینما صحت دارد؟ +عکس

پردیس احمدیه بازیگر سینما طی روزهای اخیر در صفحه شخصی خود عکس خاصی منتشر کرد که کاربران فضای مجازی از کشف حجاب پردیس احمدیه بازیگر سینما خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر پردیس احمدیه بازیگر زن سینمای ایران که در فیلم لاک قرمز خوش درخشید، طی روزهای اخیر در صفحه شخصی خود عکس خاصی منتشر کرد که روسری بر سر نداشت و این عکس موجب شد تا خبر کشف حجاب پردیس احمدیه بازیگر سینما منتشر شود. اما این خبر صحت ندارد و این اشتباه به دلیل زاویه عکس است و در عکس بعدی مشخص شد که زاویه عکس پردیس احمدیه کاربران فضای مجازی را به اشتباه انداخت.

 

جزئیات شایعه کشف حجاب پردیس احمدیه 

پدیده سینمای ایران تصویری را منتشر کرد که هوادارانش گمان بردند او مهاجرت کرده است اما او به فاصله دو روز هواداران را از نگرانی درآورد.

پردیس احمدیه در روزهای گذشته تصویری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که برخی با استناد به آن مدعی شدند این بازیگر کشف حجاب کرده و از ایران مهاجرت کرده است، اما تصاویر جدیدی که این خانم بازیگر با همان پوشش و از زوایای دیگر منتشر کرده موضوع کشف حجاب را رد می‌کند.

در تصویر نخست که 5 روز قبل در صفحه پردیس احمدیه منتشر شده، زاویه سر خانم بازیگر طوری است که گویی او پوششی بر سر ندارد اما تصاویر بعدی مشخص می‌کند موهای او پوشیده و پوشش سر او تنها به خاطر زاویه سرش در عکس نخست دیده نشده است.

بازیگر فیلم‌های "لاک قرمز" و "لامینور" سه عکس زیر را به فاصله دو روز منتشر کرده و هواداران برایش کامنت گذاشته‌اند: از اینکه مهاجرتی در کار نیست خوشحال هستیم.

 

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه بازیگر ایرانی است او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است.

 

او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

 

پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی شد.[۴] او فارغ‌التحصیل رشتهٔ(سنتور)نوازندگی ساز ایرانی است. وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم سینمایی «لا مینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: