صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 06
کد خبر: ۷۸۶۲

قیمت سکه ، قیمت طلا و قیمت دلار در 17 فروردین 1398 + جدول

دلار در صرافی‌ها امروز ۱۳,۱۹۸ (سیزده هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار آزادی بالا رفت.

به گزارش راهبرد معاصر ، در هفدهمین روز از فروردین ماه قیمت دلار، یورو و پوند با کاهش همراه بود و در مقابل سکه بهار آزادی افزایش قیمت را تجربه کرد.

 

 


آخرین نرخ اونس طلا

 

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۲۹۲ (یک هزار و دویست و نود و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۲ درصدی به ۱,۲۹۲ (یک هزار و دویست و نود و دو ) دلار رسید.

 


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

 

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۶۲ درصدی، از ۴۲۸,۳۰۰ (چهارصد و بیست و هشت هزار و سیصد ) تومان به ۴۳۱,۰۰۰ (چهارصد و سی و یک هزار) تومان رسید.

 


آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۶۴ درصدی، از ۵۷۱,۰۰۰ (پانصد و هفتاد و یک هزار) تومان به ۵۷۴,۷۰۰ (پانصد و هفتاد و چهار هزار و هفتصد ) تومان رسید.


 


قیمت طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ امروز

 

امروز طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد و به ۴۲۵,۳۰۰ (چهارصد و بیست و پنج هزار و سیصد ) تومان رسید.


قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به دو روز پیش، با ۱۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۷۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 


قیمت دلار در صرافی‌ها

دلار در صرافی‌ها امروز به ۱۳,۱۹۸ (سیزده هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

 


آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۴۵۰ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به شش روز پیش، کاهش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

 


آخرین نرخ یورو

همچنین یورو با کاهش ۰.۰۷ درصدی نسبت به دو روز پیش، ۱۵,۱۹۲ (پانزده هزار و یکصد و نود و دو ) تومان معامله شد.

 


آخرین نرخ پوند

امروز پوند خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که پوند که دو روز پیش تا ۱۷,۳۵۸ (هفده هزار و سیصد و پنجاه و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۸۶ درصدی به ۱۷,۲۰۹ (هفده هزار و دویست و نه ) تومان رسید.

 

 


آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز لیر ترکیه ۲,۳۴۵ (دو هزار و سیصد و چهل و پنج ) تومان، دلار کانادا ۹,۸۶۲ (نه هزار و هشتصد و شصت و دو ) تومان، دلار استرالیا ۹,۳۸۳ (نه هزار و سیصد و هشتاد و سه ) تومان، دینار عراق ۱۱ (یازده ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۲۲۹ (سه هزار و دویست و بیست و نه ) تومان، بات تایلند ۴۱۳ (چهارصد و سیزده ) تومان، منات آذربایجان ۷,۷۶۳ (هفت هزار و هفتصد و شصت و سه ) تومان و لاری گرجستان ۴,۸۸۸ (چهار هزار و هشتصد و هشتاد و هشت ) توماننرخ گذاری شدند.


آخرین نرخ سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی، امروز به ۴,۵۴۷,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، افزایش ۰.۴۳ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که سکه در بازار امروز تهران، که شش روز پیش تا ۴,۶۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و نود هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۱ درصدی به ۴,۶۸۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید.


قیمت سکه امامی امروز

همچنین سکه امامی با افزایش ۱.۱۸ درصدی نسبت به دو روز پیش، ۴,۷۱۲,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و دوازده هزار) تومان معامله شد.



قیمت نیم سکه امروز

امروز نیم سکه خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که نیم سکه که ۱۱ روز پیش تا ۲,۵۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۰۶ آوریل ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۲,۵۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و چهل و نه هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۱,۶۴۹,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان به ۱,۶۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۸۸۰,۰۰۰ (هشتصد و هشتاد هزار) تومان معامله شد.

نظر شما