صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 09
کد خبر: ۸۰۱۶۴

جزییات تعویق آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلا + علت

آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلا که قرار بود ۲۲ اسفند برگزار شود بار دیگر به دلیل شرایط نامناسب کرونا در کشور لغو شد. جزییات تعویق آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلا و علت آن را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش از تعویق آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلا خبر داد. آزمون وکالت ۹۹ کانون وکلا قرار بود 22 اسفند ماه برگزار شود. سخنگوی سازمان سنجش وضعیت نامناسب کرونا در کشور را عامل به تعویق افتادن آزمون وکالت 99 کانون وکلا دانست و افزود: زمان برگزاری آزمون وکلا متعاقبا اطلاع رسانی می شود. در ادامه جزئیات بیشتر از علا به تعویق افتادن آزمون وکالت 99، زمان برگزاری آزمون وکالت و ... را در زیر بخوانید.

 

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا آزمون وکالت 99 که قرار بود درتاریخ 22 اسفندماه برگزار شود به زمان دیگری که به زودی اعلام خواهد شد، موکول می‌شود.

 

این برای دومین بار است که برگزاری آزمون وکالت به دلیل انتشار ویروس کرونا لغو می شود. ابتدا قرار بود این آزمون ۲۸ آذر برگزار شود.

 

 

سخنگوی سازمان سنجش گفت: آزمون وکالت ۹۹ به دلیل شرایط حاد کرونایی و عدم صدور مجوز برگزاری آزمون، در تاریخ 22 اسفندماه برگزار نخواهد شد . جعفر کوشا،در لایو اینستاگرامی گفت : تاریخ دقیق آزمون از سوی سازمان سنجش و پس از استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود. سلامت داوطلبان اخذ پروانه وکالت از هر چیزی برای ما مهم‌ تر است .

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص آزمون وکالت سال 99، زمان برگزاری آزمون اسکودا که به دلیل کرونا به تعویق افتاده و قرار بود در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار شود ئوباره به تعویق افتاده و در صورت مساعد بودن شرایط در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا آزمون وکالت دادگستری به تعویق می افتد ؟

✔️ تعویق آزمون وکالت دادگستری تابع تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا و سازمان سنجش بوده و به محض تعویق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



2- ✔️ آزمون وکالت دادگستری چه زمانی برگزار می شود ؟

✔️ طبق اطلاعیه های منتشر شده این ازمون در تاریخ 22 اسفند برگزار می شود که در صورت تعویق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



3- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چه زمانی منتشر می شود ؟

✔️ همانطور که در این مقاله شاره شده، کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: