صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 11
کد خبر: ۸۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

فینال فصل دوم عصر جدید امشب ۲۱ اسفند ۹۹+ جزئیات و ساعت پخش فینال عصر جدید ۲

فینال فصل دوم عصر جدید امشب ۲۱ اسفند ۹۹ مقارن با عید مبعث از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود در ادامه گروه‌های شرکت کننده در فینال عصر جدید ۲ و ساعت پخش و سایر جزئیات را می‌آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر, فینال فصل دوم عصر جدید امشب ۲۱ اسفند ۹۹ مقارن با عید مبعث از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود در ادامه گروه‌های شرکت کننده در فینال عصر جدید و ساعت پخش و سایر جزئیات را می‌آوریم.

 

فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث ۲۱ اسفند ۹۹ پخش میشود. در ادامه جزئیات پخش روز و ساعت و زمان دقیق پخش فینال و اسامی ۵ فینالیست نهایی و معرفی نفر اول و قهرمان فصل دوم عصر جدید تا پنجم را میخوانید.


فینال فصل دوم عصر جدید روز ۲۱ اسفند ۹۹ مقارن با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می ‌شود.

 

فینالیست های عصر جدید فصل دوم امشب ۲۱ اسفند چه کسانی هستند؟

فینالیست های فصل دوم عصر جدید امشب ۲۱ اسفند ۹۹

گروه ستاره هشتم ، گروه فرشتگان نینجا ، گروه مجاز ، عرفان طهماسبی و گروه جوانمردان ایران زمین پنج فینالیست فصل دوم عصر جدید هستند.

 

زمان و ساعت فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث ۹۹

 

با اعلام روابط عمومی مسابقه عصر جدید، فینال این برنامه عید مبعث که در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۹ می باشد روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای شرکت کننده محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصرجدید را مشخص می‌کنند.

 

 

با اعلام روابط عمومی عصرجدید، فینال این برنامه عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصرجدید را مشخص می‌کنند.

 

پخش عصرجدید تا پایان سال ، با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها ‌و باشگاه مهارت ، شنبه ها و یکشنبه ها ادامه دارد.

 

 

اعلام و معرفی قهرمان عصر جدید ۲

قهرمان و نفر اول نیز در شب سال تحویل مشخص می‌شود. نتایج فینال و قهرمان هم، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌ برنامه بزرگ، به بینندگان میلیونی این رقابت تلویزیونی معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌ های دوم تا پنجم هم در همین برنامه مشخص می‌شود

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
گروه ستاره هشت امام رضا کد ۲۱۰
هادی
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
سلام وعرض ادب. آقای علیخانی ازیه جایی عصرجدید ازسمت استعدادبرتر رفت به سمت نمایش برتر. نمایش بهتر رأی بیشتر