صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 15
کد خبر: ۸۰۷۹۸

بمب خبری پرسپولیس و شوک به استقلالی ها / حضور محمد دانشگر در پرسپولیس صحت دارد؟

بمب خبری پرسپولیس در نقل و انتقالات پرسپولیس ترکید و پس از نامه فرهاد مجیدی مبنی بر اخراج محمد دانشگر، رایزنی هایی در مورد حضور محمد دانشگر در پرسپولیس صورت گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر محمد دانشگر بازیکن استقلال که با مربیگری فرهاد مجیدی از این تیم اخراج شد و احتمال حضور محمد دانشگر در پرسپولیس قوت گرفت. گفته میشود دانشگر در تماسی با یحیی گلمحمدی خواستار حضور در این تیم شده است. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقلات زمستانی  مهدی ترابی و  شهریار مغانلو جذب تیم کرد و در مورد جذب محمد دانشگر در پرسپولیس گفت که این باشگاه محدودیتی بابت خرید بازیکن ندارد و احتمال جذب هر بازیکنی وجود دارد.

 

محمد دانشگر جذب پرسپولیس می شود؟

محمد دانشگر، مدافع مورد غضب شده‌ی فرهاد مجیدی از صبح امروز با تماس و پا درمیانی اعضای باشگاه پرسپولیس خواهان حضور در این تیم شده است!

دانشگر به‌ واسطه‌ دوستی با ترابی هافبک تهاجمی سرخ‌ها این بازیکن را رابط خود و باشگاه پرسپولیس کرده و به‌ شدت به دنبال پیوستن به این تیم است.

باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی خود را با جذب مهدی ترابی آغاز کرد و پس از آن شهریار مغانلو را از سانتاکلارا پرتغال به خدمت گرفت.

پرسپولیس برای تکمیل کادر بازیکنان خود به دنبال جذب یک مدافع است.

پیش از این نام چهار مدافع برای پیوستن به پرسپولیس شنیده شد اما از روز گذشته یک نام جالب برای پیوستن به پرسپولیس به گوش می‌رسد «محمد دانشگر»!

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش برابر پیکان در جام حذفی توسط فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد.

این مدافع دو روز قبل با پرسپولیس وارد مذاکره شده و حتی ممکن بود روز گذشته جذب او نهایی شود اما این اتفاق رخ نداد.

این در حالی بود که فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو هم به پرسپولیس نزدیک شده بود اما مخالفت مهدی رحمتی آینده او را تحت تاثیر قرار داده است به همین خاطر این بازیکن از پرسپولیس کمی دور شده و ممکن است دانشگر جایگزین وی شود.

دانشگر هنوز برای جدایی رضایتنامه خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است. در همین راستا شنیده می شود که باشگاه استقلال تنها در صورتی به این بازیکن  رضایتنامه می دهد که به هر تیمی که دوست دارد برود غیر از پرسپولیس.

در غیر اینصورت دانشگر به گل گهر سیرجان خواهد رفت و مدافع گل‌گهر یعنی علیرضا ابراهیمی که از ابتدا نیز در فهرست مدافعان مد نظر یحیی گل محمدی بوده به پرسپولیس خواهد پیوست.

 این بدان معناست که دانشگر تنها در صورتی که فسخ قرارداد قطعی خود را استقلال دریافت کند می‌تواند پرسپولیسی شود. 

 با این تفاسیر شاید خیلی زود و طی دو روز آینده تکلیف جذب دانشگر و یا مدافع جدید برای پرسپولیس مشخص شود.

واکنش پرسپولیس به احتمال جذب دانشگر

باشگاه پرسپولیس می‌گوید که هیچ محدودیتی بابت خرید بازیکن از تیم های مختلف ندارد و بازیکن مورد نظر کادرفنی را جذب می‌کند.

این موضع در حالی از سوی باشگاه سرخپوش پایتخت گرفته شده که پیش از آغاز لیگ بیستم اسماعیل خلیل زاده اعلام کرده بود که باشگاه پرسپولیس و استقلال توافق کرده‌اند که بازیکنی را از هم به خدمت نگیرند. این موضوع در همان زمان با واکنش های بسیار زیادی همراه شد و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به صورت تلویحی آن را تکذیب کردند اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که حالا موضع مستقیم سرخ ها را به همراه داشته است.

 

در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی پیرامون خرید بازیکن استقلالی از سوی یحیی گل‌محمدی وجود داشت اما در نهایت این استقلال بود که محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس را با عقد قرارداد قطعی جذب کرد تا باشگاه استقلال خیلی زود این پیمان نانوشته را زیر پا بگذارد. در روز آخر نقل و انتقالات شاهین طاهرخانی مورد توجه قرمزها قرار گرفت ولی در ساعات پایانی به دلیل درخواست مالی سنگین، توافقش با پرسپولیس انجام نشد.

 

با این حال در نقل و انتقالات نیم فصل تصور نمی‌شد که نقل و انتقالی بین پرسپولیس و استقلال رخ دهد تا این که عکس آرمان رمضانی با پیراهن استقلال در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد تا طرفداران فوتبال در ایران شگفت زده شوند. رمضانی که تنها بازیکن حاضر در فهرست مازاد گل‌محمدی بود، با چهره ای خندان در کنار احمد مددی با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفت تا شگفتی بزرگ پنجره نیم فصل را رقم بزند.

 

اکنون یک روز پس از رسمی شدن این انتقال، شایعاتی پیرامون حضور محمد دانشگر بازیکن مازاد فرهاد مجیدی در تیم پرسپولیس به گوش رسیده و شایعاتی درباره تماس مدافع استقلال با کادرفنی پرسپولیس وجود داشته که حالا واکنش ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی قرمزپوشان را به دنبال داشته است. شکوری با اعلام این که «محدودیتی برای جذب بازیکن از تیم های مختلف» وجود ندارد، تاکید کرد که آن ها با هر بازیکنی که «کادرفنی اعلام کند» مذاکره می‌کنند.

 

نکته جالب این است که پرسپولیس در دهه 1390 از استقلال هیچ بازیکنی نخریده اما هوار ملامحمد، گادوین منشا، محمد نادری و آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال رفته‌اند و شاید تعداد بازیکنان حاضر در این لیست بیشتر هم بشود. با این وجود نکته مهم، از بین رفتن پیمانی است که اسماعیل خلیل زاده عضو پرنفوذ هیئت مدیره استقلال در آنتن زنده به آن عمل کرد اما رفتار مسئولان اجرایی دو باشگاه نشان می‌دهد که هرگز حتی در سطح کلامی هم چنین تعهدی وجود نداشته است.

پرسپولیسی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع هستند و با فرشاد فرجی به توافق رسیده‌اند و منتظر استعلام از سازمان لیگ برای نهایی کردن خرید خود هستند ولی در نهایت باید منتظر ماند و دید که کدام مدافع پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: