صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۴۶
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 18
کد خبر: ۸۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ایران خودرو به دلالان ثبت نام کننده خودرو جایزه می‌دهد!

مدیرعامل ایران خودرو گفت: اگر کسی با پرداخت پولی موفق به ثبت نام خودرو شد، به آن جایزه می‌دهیم.

به گزارش راهبرد معاصر فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو  در خصوص فرآیند قرعه کشی خودرو، گفت: قرعه کشی خودرو که از ابتدای سال شروع شد، کاملا به صورت سیستمی انجام می شود و نهادهای نظارتی، نظارت کافی به انجام آن دارند، اینکه برخی ادعا دارند با دریافت مبلغی می توانند خودرو ثبت نام کنند یک دروغ محض است. 

این مقام مسئول تشریح کرد: این یک ادعای دروغ است که افراد می توانند در ثبت نام خودرو دست ببرند و قول برنده شدن به افراد را می دهند، هر کسی با مدرک بگوید که در این ثبت نام ها با دلال بازی برنده شده اند، به آن یک خودرو جایزه می دهیم. 

مدیرعامل ایران خودرو گفت: تمام مراحل ثبت نام خودرو و قرعه کشی کاملا سیستمی انجام می شود و توسط ناظران، نظارت می شود. 

مقیمی در خصوص خودروی تارا و زمان عرضه این خودرو، گفت: ۶ نمونه از خودرو تارا اکنون به منظور تست پلاک شده و در سطح شهر به منظور تست تردد دارد و اولین خودرو تارا در اردیبهشت به دست مشتری خواهد رسید. اکنون هیچ خودرو تارایی به دست مشتری نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نصرت اله
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
سلام شما گرفتید هرکس پلاک فعال دارد خودرو به آن تعلق نمیگیرد ملی من خودم دیدم آقا پلاک فعال داشته خودرو به آن تعلق گرفت پس این دروغ است پس این هم هست که شما برای مردم قرعه کشی انجام میدین ولی خودرو صفر کیلومتر پلاک شده به نام ایران خودرو در شرکت سپند.خودرو و مبین خودرو ازکجا امدن پس نباید خودرو صفرکیلومتر توبازارباشد مدیرعامل ایران خودروشما ۴۰۵بقیمت ۱۴۰ بده به مردم تا دست دلالان کوتاه بشه