صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۵۵
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 20
کد خبر: ۸۱۴۳۶

مانع زدایی از تولید تنها با جلوگیری از واردات بی رویه

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یکی از دلایل مشکل کمبود ارز در کشور را می‌توان واردات بی رویه دانست که با رونق تولید و تامین نیاز‌های داخل، جلوی واردات نیز گرفته می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران در خصوص نام گذاری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار سال است که زحمت می کشند و سال ها را به نام بخش های مختلف اقتصاد نام گذاری می کنند و امسال نیز در بخش های پشتیبانی و مانع زدایی تولید این امر را محقق کردند.

وی افزود: امیدواریم در تمام بخش ها و ابعاد کشور و جامعه گوش ها برای این شعار شنوا باشند و مسئولان هم نسبت به آن جامعه عمل بپوشانند.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: در تولید اگر سرمایه گذاری شود و این بخش رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات بزرگ کشور از جمله بیکاری، واردات بی رویه و... حل خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: رشد و رونق اکثر بخش های اقتصادی و جلوگیری از بروز مشکل در این بخش ها به تولید بستگی دارد و به همین دلیل است که حضرت آیت الله خامنه ای چندین سال است که توجه زیادی به تولید دارند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل مشکل کمبود ارز در کشور را می توان واردات بی رویه دانست که با رونق تولید و تامین نیازهای داخل، جلوی واردات نیز گرفته می شود.

رئیس اتاق اصناف تهران مطرح کرد: البته تمام این دستاورد ها، همت تولیدکننده را نیز می طلبد و امیدواریم حمایت از تولیدکننده در سال ۱۴۰۰ گسترش یابد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما