صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 23
کد خبر: ۸۱۶۶۴

تاریخ شروع کار بانکها در سال ۱۴۰۰

تاریخ شروع کار بانکها در سال ۱۴۰۰ مشخص شد و کلیه بانک های سراسر کشور از روز پنجشنبه ۵ فروردین فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تاریخ شروع کار بانکها در سال ۱۴۰۰ روز پنجشنبه 5 فروردین ماه خواهد بود . کلیه شعب بانک ها موظف به ارائه خدمات به مشتریان می باشند. بنابراین پس از تعطیلی چند روزه بانک ها اولین روز کاری بانک‌ها در سال ۱۴۰۰ پنجشنبه ۵ فروردین خواهد بود. ساعت کاری بانک ها در ایام نوروز با روزهای عادی کمی تفاوت دارد. جزئیات دقیق تر از ساعت و تحوه فعالیت بانک ها در روزهای عید نوروز را در زیر بخوانید.

 

ساعات شیفت بندی ادارات در ایام نوروز تغییر کرده و به مراتب بانک ها هم شامل این تعطیلی می شوند.

 

بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند در ایام تعطیل به تشخیص مدیریت به صورت کشیک فعالیت کنند. به شکلی که در هر یک از شهرها به میزان حداقل چند بانک برای امور دریافت و پرداخت و ایجاد تسهیلات و خدمات الکترونیکی فعالیت کنند.

 

تاریخ شروع کار بانکها در سال ۱۴۰۰

 

بانک‌ها از پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ شروع به کار می‌کنند.

 

ساعت کار بانکها در سال ۱۴۰۰

 

بانک ها در روزهای عید نوروز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 8 الی 13:30 فعالیت می کنند و روزهای پنجشنبه نیز تا پایان ساعت 12:30 دقیقه به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

 

ساعات کار شعب بانک توسعه صادرات در ایام نوروز

 

ساعات کار شعب و ستاد بانک توسعه صادرات ایران در ایام نوروز 1400، اعلام شد.  ساعت شروع کار شعب سراسر کشور این بانک در تاریخ های 1400/1/5 تا 1400/1/11 ساعت 7:30 اعلام شد. همچنین ساعت خاتمه کار در روزهای یاد شده 14:30 خواهد بود.

 

 

بورس کی بازگشایی می شود؟

 

بورس از روز یکشنبه ۱ فروردین ماه تا روز چهارشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ طبق روال تعطیلی‌های رسمی کشور، تعطیل است. پنجشنبه ۵ فروردین و جمعه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ نیز طبق قانون همیشگی بورس تعطیل و بنابراین اولین روز کاری بورس شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ است..

 

یک شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ دومین روز کاری بورس در سال جدید و دوباره دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ به دلیل ولادت حضرت قائم عج و تعطیل رسمی، بورس نیز تعطیل است.

 

 

سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ بورس معاملات خود را از سر خواهد گرفت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: