صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 24
کد خبر: ۸۱۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای بازداشت علی صبوری کمدین خندوانه+ جزئیات

بازداشت علی صبوری کمدین خندوانه در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخت که جزئیات بیشتر آن را با هم می خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازداشت علی صبوری کمدین خندوانه سر و صدای زیادی به راه انداخت. صبوری که شب 30 اسفند به دلیل تپش قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه می کند به دلیل درگیری با کادر درمان بیمارستان و مامور انتظامی مستقر در بیمارستان بازداشت شد. جزئیات بیشتر از درگیری و بازداشت علی صبوری کمدین معروف خندوانه را در زیر با هم می خوانیم.

 

علی صبوری کمدین معروف تهرانی پس درگیری در یک بیمارستان مرکز تهران توسط ماموران کلانتری 145 ونک بازداشت شد.

 

 شامگاه 30 اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

 

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی "آنژیوکت" را از دستان خود جدا کرد و به داد  فریاد خود ادامه داد.

 

در ادامه درحالیکه داد و فریادهای علی صبوری ادامه‌ داشت، با حضور ماموران کلانتری 145 ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

 

 

توضیحات پرستار اورژانس بیمارستان در مورد علی صبوری

 

به گفته پرستار شیفت اعلام اینکه فشار صبوری نرمال است موجب عصبانیت او شده است و او شروع به فحاشی کرده است.

 

او می گوید همکارش مورد هجوم فیزیکی علی صبوری قرار گرفته است. به گفته او سه نفر حراست و نرس نتوانستند علی صبوری در بیمارستان را کنترل کنند و به در بیمارستان اسیب زده است.

 

پرستار می گوید آنها به 110 زنگ زدند ولی چون صبوری قابل کنترل نبوده به او داروی آرام بخش تزریق کرده اند.

 

بازداشت علی صبوری در تهران / او بیمارستان را بهم ریخت

 

علی صبوری شاخ اینستاگرام و کمدین معروف که در برنامه خندوانه نیز حضور دارد ماجرای دستگیری در بیمارستان به دلیل فحاشی به کادر درمان را توضیح می دهد که ما در کنار آن توضیحات یکی از کادر درمان بیمارستان مذکور را نیز قرار داده ایم تا صحبت های هر دو را شنیده باشیم.

 

 

علی صبوری با علایم پنیک اتک رفته اورژانس، علایم حیاتیشو چک کردن ازش ecg گرفتن دیازپام زدن(روند طبیعی بررسی پنیک)بعد این حمله کرده بهشون و انتظار داشته نازش کنن. اینو بفهمین لطفا، هیچ پزشکو پرستاری باتون دشمنی نداره، اگه میبینین در اولویت قرار ندارین حتما مریض اورژانسی تری اونجاس. 

 

توضیحات پرستار اورژانس بیمارستان :

 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
اما حالا تصاویر دوربین های مدار بسته نشون میده که صبوری بیشتر صبور بوده چون اون جور که دکتر قدم میزنه معلومه که مریض اوژانسی دیگه درکار نبوده و بیمارستان هم خلوت دیده میشه.