صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 27
کد خبر: ۸۱۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس شیرین در سریال نون خ

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین سریال نون خ است، در ادامه می توانید عکس شیرین در سریال نون خ را مشاهده کنید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ است که در فصل اول و دوم  و سوم این سریال که هم اکنون در تعطیلات نوروز 1400 در حال پخش است حضور داشت.

 

این بازیگر کشورمان که اصالتا کرمانشاهی است و پیش از بازی در سریال نون خ در کرمانشاه فعالیت هایی در تئاتر و رادیو داشت و در چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.

 

بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از دفاتر فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و بعد از گرفتن تست بازیگری برای نقش شیرین انتخاب شد و با این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

 

این بازیگر کشورمان به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی توانسته از عهده ایفای نقشش برآید و لهجه کرمانشاهی را در این فیلم به خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ مهمان خانه های مردم از قاب تلویزیون است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
براو خاص
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
با سلام خسته نباشید خدمت تمامی و همه و همگی بازیگران و سازندگان و تهیه کنندگان مجموعه نون خ کا در این شرایط سخت به فکر شادی و خنده روی لب مابودید و در این گرانی و کرونا بازهم به فکر شادی و خنده روی لب مابودید و مجموعه نون خ واقعا تنها و تنها مجموعه ای است که در دل من خود را بینهایت ها عالی جای کرد و من بقر از مجموعه نون خ هیچ فیلم و سریالی را نگاه نمیکنم بقر از مجموعه نون خ موفق و سربلند باشید همیشه انشاالله آرمین آرمین یاربلعالمین الهی آرمین و هرچه غذا و بل و بدی از تمامی شما ها بدور باشد ❤❤❤❤