صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 10
کد خبر: ۸۲۴۶

قیمت سکه ، قیمت طلا و قیمت دلار در 21 فروردین 1398

دلار امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و در صرافی ها به ۱۴,۰۴۸ (چهارده هزار و چهل و هشت ) تومان رسید، قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه امامی نیز کاهش یافت.

به گزارش راهبرد معاصر ،هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۲۳ درصدی، از ۱,۳۰۱ (یک هزار و سیصد و یک ) دلار به ۱,۳۰۴ (یک هزار و سیصد و چهار ) دلار رسید.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۵۲,۵۰۰ (چهارصد و پنجاه و دو هزار و پانصد ) تومان معامله شد.


آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۶۰۳,۳۰۰ (ششصد و سه هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹۲ درصدی داشته است.


آخرین نرخ طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ امروز با کاهش ۰.۹۱ درصدی، از ۴۵۰,۶۰۰ (چهارصد و پنجاه هزار و ششصد ) تومان به ۴۴۶,۵۰۰ (چهارصد و چهل و شش هزار و پانصد ) تومان رسید.


آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۲۲۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۹۵۷,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت دلار در صرافی‌ها امروز

دلار امروز در صرافی‌ها با کاهش ۰.۹ درصدی، از ۱۴,۱۷۵ (چهارده هزار و یکصد و هفتاد و پنج ) تومان به ۱۴,۰۴۸ (چهارده هزار و چهل و هشت ) تومان رسید.


قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۴,۱۸۰ (چهارده هزار و یکصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۵ درصدی داشته است.


قیمت یورو امروز

همچنین یورو با کاهش ۰.۷۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۵۵۲ (پانزده هزار و پانصد و پنجاه و دو ) تومان معامله شد.


آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۹۳ درصدی، از ۱۸,۵۴۴ (هجده هزار و پانصد و چهل و چهار ) تومان به ۱۸,۳۷۳ (هجده هزار و سیصد و هفتاد و سه ) تومان رسید.


آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درهم امارات ۳,۸۲۶ (سه هزار و هشتصد و بیست و شش ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۷۴ (دو هزار و چهارصد و هفتاد و چهار ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۵۵۰ (ده هزار و پانصد و پنجاه ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۰۴۴ (ده هزار و چهل و چهار ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۴۳۱ (سه هزار و چهارصد و سی و یک ) تومان، بات تایلند ۴۴۱ (چهارصد و چهل و یک ) تومان، منات آذربایجان ۸,۲۶۵ (هشت هزار و دویست و شصت و پنج ) تومان و لاری گرجستان ۵,۲۰۸ (پنج هزار و دویست و هشت ) تومان قیمت خوردند.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۹۵۵,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۹۹.۸۹ درصدی داشته است.


قیمت سکه امامی امروز

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۳۲۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۹۳۴,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و سی و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه با کاهش ۰.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۷۱۹,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و نوزده هزار) تومان معامله شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: