صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 04
کد خبر: ۸۲۶۸۵

افزایش قیمت سمند و 206 در بازار امروز 15 فروردین + جدول

محصولات ایران خودرو مدل 1400 امروز در بازار با افزایش یک تا 3 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته معامله شد.

به گزارش راهبرد معاصر در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار خرید و فروش شده اند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمند LX» امروز در بازار 3 میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته و با قیمت 182 میلیون تومان دربازار معامله شده است.

«پژو 206 تیپ دو» دومین محصولی است که امروز در بازار افزایش قیمت داشته است. این خودرو امروز با افزایش یک میلیونی قیمت نسبت به روز گذشته در بازار 199 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات این شرکت در بازار تغییر قیمت نداشته است. با این شرایط «سمند lx با موتورEF7 » امروز در بازار با قیمت 203 میلیون تومان خرید و فروش شد. «سمند سورن» نیز یکی محصولات این خانواده نیز امروز 244 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

« پژو 206 تیپ 5» این خودرو نیز با نرخ 258 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. اما در میان خانواده 206 مدل صندوق این خودرو نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمتی 242 میلیون تومانی داشت. /اقتصادنیوز

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: