صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 12
کد خبر: ۸۳۶۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

ساعت پخش و تکرار سریال احضار در ماه رمضان

سریال احضار در ماه رمضان به روی آنتن سیما می‌رود. در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ را با هم می‌خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال احضار که به مناسبت ماه رمضان 1400 ساخته شده است از روز چهارشنبه هر شب به روز آنتن شبکه یک سیما می رود. سریال احضار به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شده است و در 7 روز هفته حتی پنجشنبه و جمعه نیز پخش خواهد شد. در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال احضار در ماه رمضان 1400 بازیگران سریال احضار و ... را با هم می خوانیم.

 

سریال احضار به کارگردانی بهروز افخمی برای پخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخاب شده است . سریالی که دارای قصه ای نسبتا ترسناک است و یک سریال متفاوت است .

 

سریال احضار به کارگردانی آقای علیرضا افخمی این شب ها برای ماه مبارک رمضان آماده پخش از شبکه اول سیما میباشد این مجموعه که درباره گروهی از دوستان خانم بوده که تصمیم میگیرند به شمال کشور بروند ولی در انجا حسادت یکی از انها باعث میشود سرنوشت پر فراز و نشیبی را تجربه کند.

 

زمان و ساعت پخش سریال احضار


این سریال از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه همزمان با شروع ماه رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش میگردد . این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه هم نیز پخش میگردد.

 

تکرار سریال احضار چه ساعتی پخش می شود ؟


همچنین تکرار این سریال در سه نوبت ساعت ۲ بامداد / ۱۰ صبح / و ۱۵ ظهر پخش می شود

 

سریال احضار چند قسمت است ؟


این سریال دارای سی قسمت می باشد و پخش آن تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

 

بازیگران سریال احضار 

 

 

آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى بازیگران این سریال هستند

 

احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

 

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند، عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
خوب
.
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی فیلم خوبیه
سارا
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خیلی این فیلم را دوست دارم
ناشناس
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
تلفن طاذَر
چرا ساعت پخش وتکرار درست گفته نمی شود ؟
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
چرا ساعت پخش فیلم‌ها رست گفته نمی‌شود؟
روانشناس
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
درفیلم هدف معتقد کردن مردم به وجود جادو وتصور روح در خانه خالی است می دانید چند هزار نفر دچار بیماری اعصاب وروان میشوند اگر پسری به سربازی میرود وبیمار باز میگردد از ترس زیاد در ساعات نگهبانی است بخود بیاید واز پخش این گونه رفتارهای کاذب دوری کنید .