صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 14
کد خبر: ۸۳۹۶۲

خلاصه و نتیجه بازی پرسپولیس الوحده

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه بازی پرسپولیس الوحده یک بر صفر به نفع پرسپولیس ایران به پایان رسید. خلاصه بازی پرسپولیس الوحده را در ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر  پرسپولیس ایران و الوحده امارات در بازی های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند و در این بازی سیدجلال حسینی توانست با گل زیبای خود ، نتیجه بازی پرسپولیس الوحده یک بر صفر به نفع پرسپولیس ایران به پایان برساند. خلاصه بازی پرسپولیس الوحده را در ادامه میخوانید. 

 

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 امروز در اولین بازی گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فاتوردا گوا هند به مصاف الوحده امارات رفت که نماینده کشورمان در پایان نیمه اول با تک گل سید جلال حسینی یک بر صفر برنده به رختکن رفت.

 داور: هیرویوکی کیمورا(ژاپن)

کمک‌ها: تاکومی تاکاگی و ایسائو نیشی هاشی(هر دو از ژاپن)

کارت زرد: احمد رشید و خمیس اسماعیل از الوحده

کارت قرمز:

گل‌ها: سید جلال حسینی(40) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و مهدی ترابی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب الوحده: راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حمد و عمر خربین

سرمربی: هنک تن کات

دقایق حساس

 دقیقه 2

با پاس عمقی سیامک نعمتی به احسان پهلوان اولین موقعیت روی دروازه الوحده ایجاد شد اما توپ با برخورد به پای مدافع حریف راهی کرنر شد.


دقیقه 4

شوت پای چپ احمد نوراللهی با اختلاف زیاد از کنار دروازه راشد علی به کرنر رفت.


دقیقه 6

ارسال پهلوان از سمت راست زمین با برخورد به پای مغانلو راهی اوت شد.


دقیقه 8

روی حرکت انفرادی مهدی ترابی و عبور وی از دو مدافع حریف پاس در عرضی روی دروازه الوحده ارسال شد که با اشتباه دو بازیکن این تیم ضربه سر شهریار مغانلو پس از برخورد به دست راشد علی به دو نقطه از تیر افقی دروازه تیم اماراتی اصابت کرد.


دقیقه 9

شوت زمینی مغانلو از پشت محوطه جریمه در دستان راشد علی آرام گرفت.


دقیقه 21

پاس فارس جمعه در پشت محوطه جریمه پرسپولیس به تیم ماتاوز رسید اما ضربه این مهاجم اسلوونیایی در دستان لک آرام گرفت.


دقیقه 22

ارسال کوتاه خلیل ابراهیم از سمت چپ زمین پرسپولیس با ضربه ماتاوز به شکل خطرناکی از تیر عمودی سمت چپ دروازه لک بیرون رفت.


دقیقه 28

شوت نوراللهی با اختلاف زیاد از کنار دروازه الوحده بیرون رفت.


دقیقه 31

عمر خربین پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه زمینی این بازیکن پس از حرکت به عمق با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه لک عبور کرد.


دقیقه 36

ارسال ضربه ایستگاهی خطرناک ترابی با ضربه سر کنعانی‌زادگان از کنار دروازه بیرون رفت.


دقیقه 40

ارسال کرنر ترابی روی دروازه الوحده با ضربه کنعانی‌زادگان همراه شد که عبدالله الکربی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. در ادامه این صحنه ترابی بار دیگر صاحب توپ شد و با حرکت به سمت دروازه حریف با پاسی دقیق آن را به سید جلال حسینی رساند تا کاپیتان پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق و زمینی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 67 دیدار پرسپولیس و الوحده برخورد وحید امیری با عمر خربین درون محوطه جریمه اتفاق افتاد که بازیکنان و مربیان الوحده اعتقاد داشتند داور ژاپنی باید برای این تیم اعلام پنالتی کند. در نهایت اعتراض آنها به هیرویوکی کیمورا سبب شد وی یکی از نیمکت نشین‌های حریف را با کارت زرد جریمه کند.

* اسماعیل مطر پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی الوحده را از خلیل ابراهیم تحویل گرفت.

* در دقیقه 77 داور چهارم در زمان تعویض کمال کامیابی‌نیا به اشتباه شماره 17 را به عنوان بازیکنی که باید از زمین بیرون بیاید در تابلو نشان داد. این در شرایطی است که قرار بود شهریار مغانلو که شماره 70 را بر تن دارد از زمین بیرون بیاید.

* در دقیقه 81 صحنه‌ مشکوکی درون محوطه جریمه الوحده رخ داد که داور ژاپنی اعتقادی به اعلام خطای پنالتی روی ترابی نداشت که این امر سبب اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیم ایرانی شد.

* در دقیقه 84 در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای هند داشتند کیمورا به این موضوع بی توجه بود. 

* این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل ‌محمدی به اتمام رسید. 

 

 

 

گروه E

بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 1 1 0 0 1 0 1 3
2 الریان 0 0 0 0 0 0 0 0
3 گوآ 0 0 0 0 0 0 0 0
4 الوحده امارات 1 0 0 1 0 1 -1 0

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: