صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۶ - 2017 December 28
کد خبر: ۸۴
جوانفکر: مخاطب سخنان رهبری احمدی نژاد نبوده است!

تداوم حرکت بهاری‌ها در مسیر نامبارک

با چراغ سبز جوانفکر به عنوان مشاور رسانه ای احمدی نژاد، به نظر می رسد در ادامه رئیس جمهور سابق در راستای اهداف قدرت طلبانه خود قبای یک اپوزسیون را به شکل کامل بر تن کند، البته به نظر می رسد این نقش برای افکارعمومی باورپذیر نیست و این قبا نیز به تن او گشاد باشد.
به گزارش "راهبرد معاصر"؛ علی اکبر جوانفکر از نزدیکان احمدی نژاد و مشاور رسانه های وی، در واکنش به فرمایشات اخیر رهبری گفت: کجا رهبری اسم احمدی نژاد را بردند؟ شما می‌خواهید چیزی را که وجود ندارد به آقای احمدی‌نژاد بچسبانید. تحلیل من این بود که مقصود رهبری دولتمردان روحانی است. ضمن آنکه همگان می دانند دکتر احمدی نژاد در هشت سال دولت خود نیز همه کاره کشور نبوده است.


کسی که خود را به خواب زده هرگز نمی توان بیدار کرد، این ضرب المثل مصداق این روزهای احمدی نژاد و یارانش است. جوانفکر پس از فرمایشات اخیر رهبری اولین شخص از حلقه انحرافی بود که اظهارنظراتش بیانگر تداوم مشی آن ها بود.


جوانفکر با تاکید براینکه مصداق سخنان رهبری احمدی نژاد نبود، به عنوان مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق، چراغ سبز به ادامه مسیر تنش زا و تهمت آفرین احمدی نژاد نشان داد. رئیس جمهور سابق به همان میزان که از بعد معنوی از مشایی و بقایی تاسی می گیرد از بعد رسانه ای نیز تحت تاثیر تاکتیک های جوانفکر است، از همین رو به نظر می رسد رئیس جمهور سابق درسی از فرمایشات رهبری نگیرد.


ادامه طریق نامبارک احمدی نژاد، تحلیل ها پیرامون به چالش کشیدن کلیت نظام از سوی او در آینده نزدیک را محتمل تر کرد. او در یک پروسه گام به گام ابتدا قوه قضاییه را بهانه حملات خود کرد و این نهاد خاکمیتی را هدف قرار داد تا در ادامه در راستای اهداف قدرت طلبانه خود قبای یک اپوزسیون را به شکل کامل بر تن کند، البته به نظر می رسد این نقش برای افکارعمومی باورپذیر نیست و این قبا نیز به تن او گشاد باشد. 
نظر شما