صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 13
کد خبر: ۸۴۰۴

طرح دو فوریتی مجلس برای تاخیر در زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸

سلیمی گفت: برای به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش راهبرد معاصر ،علیرضا سلیمی عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره مفاد جلسه امروز وزیر علوم و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: ظهر امروز منصور غلامی وزیر علوم برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در کمیسیون حاضر شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه اقدامات سال گذشته وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع امروز بحث درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بود، گفت: با توجه به سیلی که در کشور به وقوع پیوسته است و از آنجایی که داوطلبان مناطق سیل زده آمادگی لازم برای کنکور دادن را ندارند از غلامی درخواست شد تا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به تعویق بیافتد.

 

سلیمی ادامه داد: مجلس برای زمان برگزاری کنکور و به تعویق افتادن آن طرح دو فوریتی را در دستور کار خود قرار داده است و قرار شد وزیر علوم موضوع به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور را در شورای سنجش و پذیرش مطرح کند.

 

وی یادآوری کرد: همچنین مطالبات مجلس درباره مباحث آموزشی پژوهشی، فرهنگی و بحث های فناورانه دانشگاه‌های کشور جزو دستور کار امروز جلسه بود.

سلیمی درباره سهمیه‌هایی که به داوطلبان مناطق سیل زده اختصاص پیدا می‌کند، گفت: به دلیل شرایط بد مناطق سیل زده قرار بر این شد تا سهمیه داوطلبان این مناطق بیشتر و بهتر شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: