صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 18
کد خبر: ۸۴۳۴۹

شرایط و مدارک دریافت وام ۸۰ میلیونی بانک مهر ایران

شرایط و مدارک دریافت وام ۸۰ میلیونی بانک مهر ایران را مورد بررسی قرار دادیم و جزئیات آن را در ادامه برایتان تشریح کردیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرایط و مدارک دریافت وام ۸۰ میلیونی بانک مهر ایران مشخص شد. کسانی که فرزندان در شرف ازدواج دارند می توانند با باز کردن حساب پس انداز در بانک مهر ایران و پس انداز مبلغ مشخصی در طول 5 سال از وام 80 میلیونی بانک مهر بهره مند شوید. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه دریافت وام 80 میلیونی بانک مهر را تشریح کردیم.

 

وام ۸۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود و برای عموم متقاضیان و خصوصا افرادی که تا چند سال دیگر قصد ازدواج دارند یا فرزندانی دارند که طی سال های آتی به سن و شرایط ازدواج می رسند، جذاب است.

 

به گزارش کاماپرس، دریافت وام‌های قرض الحسنه از بانک‌ها به دلیل متقاضیان فراوان و کمبود منابع ، کار پرزحمت و پردردسری است که نیازمند اطلاع از شرایط و پیگیری روند دریافت وام است.

 

کاماپرس طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر با انتشار  سلسله گزارش‌هایی در مورد انواع وام‌های قرض‌الحسنه و شرایط دریافت آنها تلاش کرده است متقاضیان وام‌های ارزان قیمت را در یافتن و اخذ  تسهیلات مطلوبشان یاری دهد.

 

بر این اساس، قطعا آگاهی از شرایط یک وام ۸۰ میلیونی قرض‌الحسنه که با کارمزد ۴ درصد توسط یکی از دو بانکی که به صورت تخصصی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می پردازند، برای بخشی از متقاضیان تسهیلات، که شرایط آنها با این وام هماهنگی دارد، سودمند است.

 

وام ۸۰ میلیونی بانک مهر ربطی به وام ازدواج سایر بانک ها ندارد

 

 

این‌وام که توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می شود به نام وام‌پیوند مهر معروف است و یکی از وام‌های مناسب برای کسانی است که در چند سال آینده تصمیم به ازدواج دارند یا فرزندانی دارند که تا چند سال دیگر به سن و شرایط ازدواج می‌رسند.

 

تسهیلات مذکور را می توان نوعی وام ازدواج دانست که هیچ گونه ارتباطی با وام‌های عمومی ازدواج که در سایر بانک ها پرداخت می شود ندارد و انحصارا توسط بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران پرداخت می شود.

 

لازم به تاکید است وام۸۰ میلیونی پرداختی در طرح پيوند مهر بانک قرض الحسنه مهر ايران هيچ تضادی با تسهيلات ازدواج پرداختی توسط ساير بانک‌ها ندارد و متقاضيان می‌توانند از وام۸۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران و وام ازدواج سایر بانک‌ها به‌صورت همزمان بهره‌مند شوند.

 

گام های لازم برای دریافت وام۸۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد

 

متقاضیان این تسهیلات باید در گام اول یک حساب قرض الحسنه پس انداز مختص بهره مندی از تسهیلات طرح دوم پيوند مهر در بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح کنند.

 

در گام دوم متقاضیان باید به مدت حداقل ۵ سال مبلغی را به عنوان سپرده در حساب مذکور سپرده کند. توجه به این نکته ضروریست که اولین شرط جهت بهره مندی از وام۸۰ میلیونی کسب حداقل ۵ سال ميانگين سپرده است. ضمنا متقاضیان این تسهیلات می توانند مبلغ سپرده را بر اساس شرایط خود کاهش داده و سال های سپرده‌گذاری را افزایش دهند.

 

در ادامه چند مثال برای روشن شدن ارتباط بین سال های سپرده گذاری و موعد دریافت‌وام و همچنین اقساط این‌وام ذکر می شود.

 

مثال اول: متقاضی وام‌می تواند با افتتاح حساب سپرده پيوند دوم مهر و سپرده گذاری يک‌جای مبلغ به ميزان ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ميليون تومان به مدت پنج سال ، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از پنج سال بهره مند شود.

 

مثال دوم: متقاضی می تواند ،با افتتاح سپرده پيوند دوم مهر و توديع يک‌جای مبلغ به ميزان ۷.۸۵۰.۰۰۰ تومان به مدت ده سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.

 

مثال سوم: متقاضی می تواند ، با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و واريز ۱۰ مرحله طی ۱۰ سال، هر مرحله مبلغ به ميزان ۱.۵۷۰.۰۰۰تومان سالانه در ابتدای هر سال، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.

 

 

طرح دوم پیوند مهر به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

افرادی که فعلاً در سن ازدواج نیستند اما به‌واسطه آینده‌نگری خود و یا والدینشان به فکر تأمین آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند. این افراد می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح دوم پیوند مهر ایران از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک‌هزینه ازدواج تا سقف 80 میلیون تومان برخوردار شوند.

 

 شرایط دریافت وام ازدواج طرح دوم پیوند مهر ایران

پرداخت تسهیلات در این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب مشتریان بوده و متقاضیان می‌توانند از محل رسوب موجودی حساب و یا واریز مستمر ماهیانه از مزایای آن بهره‌مند شوند. در این طرح مدت‌زمان لازم جهت تکمیل موجودی حداقل 5 سال و حداکثر 10 سال است و میزان پرداخت تسهیلات معادل 130% میانگین سالیانه موجودی حساب مشتریان خواهد بود. در طرح دوم پیوند مهر ایران حداکثر تسهیلات پرداختی 80 میلیون تومان با دوره بازپرداخت تسهیلات 60 ماهه خواهد بود. بر اساس اعلام صورت گرفته متقاضیان می‌توانند تسهیلات ازدواج خود را به اقوام درجه‌یک منتقل کنند.

 

استفاده همزمان از تسهیلات ازدواج بلامانع است

طبق اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر اقتصاد تسهیلات پرداختی ازدواج در قالب طرح پیوند مهر ایران هیچ‌گونه منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی در سایر بانک‌ها ندارد و متقاضیان می‌توانند به‌صورت همزمان از سایر تسهیلات بانک‌ها و مؤسسات مالی استفاده کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: