صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
کد خبر: ۸۵۱۸

قیمت سکه ،قیمت طلا و قیمت دلار در 25 فرودین 1398

دلار در صرافی‌ها امروز ۱۳,۴۹۶ (سیزده هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه امامی پایین آمد.

به گزارش راهبرد معاصر ، دلار امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و در صرافی‌ها به ۱۳,۴۹۶ (سیزده هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان رسید. طلا و سکه نیز با کاهش قیمت همراه بودند.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۳۱,۵۰۰ (چهارصد و سی و یک هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۴ درصدی داشته است.


قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۳۰۰ تومان کاهش، ۵۷۵,۳۰۰ (پانصد و هفتاد و پنج هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰، امروز به ۴۲۵,۷۰۰ (چهارصد و بیست و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۵ درصدی داشته است.


قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۸۵ درصدی، از ۱,۸۸۷,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هشتاد و هفت هزار) تومان به ۱,۸۷۱,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسید.


قیمت دلار امروز در صرافی‌ها

امروز در صرافی‌ها دلار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۴ تومان کاهش، ۱۳,۴۹۶ (سیزده هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۷۵۰ (سیزده هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است.


قیمت یورو امروز

همچنین یورو با کاهش ۰.۶۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۲۹۲ (پانزده هزار و دویست و نود و دو ) تومان معامله شد.


قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۳۶ تومان کاهش، ۱۷,۶۵۴ (هفده هزار و ششصد و پنجاه و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۶۷۵ (سه هزار و ششصد و هفتاد و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۴۰ (دو هزار و سیصد و چهل ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۱۲۷ (ده هزار و یکصد و بیست و هفت ) تومان، دلار استرالیا ۹,۶۸۱ (نه هزار و ششصد و هشتاد و یک ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۲۸۲ (سه هزار و دویست و هشتاد و دو ) تومان، بات تایلند ۴۲۵ (چهارصد و بیست و پنج ) تومان، منات آذربایجان ۷,۸۲۲ (هفت هزار و هشتصد و بیست و دو ) تومان و لاری گرجستان ۴,۹۸۹ (چهار هزار و نهصد و هشتاد و نه ) تومان نرخ گذاری شدند.

آخرین نرخ سکه امامی

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۷۷۵,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، مانند روز قبل، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشد، به طوری که سکه در بازار امروز تهران، که روز قبل تا ۴,۸۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ - به ۴,۸۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید.


قیمت نیم سکه امروز

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۶۱۹,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و نوزده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: