صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 26
کد خبر: ۸۵۲۹۴

جنجال رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی

نوید محمد زاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور ایرانی رابطه عاشقانه خود را علنی کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است.

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.
 
فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد.
 
وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است. فرشته حسینی در اکران خصوصی فیلم رفتن

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.
 
نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید،
 
تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند.
همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.
 
اخیرا نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو بازیگر ایرانی چالش‌هایی را در اینستاگرام داشتند که کاربران حدس می‌زدند این دو با هم رابطه دارند.

مثل شبیه بودن لباس‌های فرشته حسینی و نوید محمدزاده در مکان‌های مختلف که این حدس و گمان را قوی‌تر می‌کرد.

اما حالا نوید محمدزاده به مناسبت تولد فرشته حسینی ویدیویی در کنار او منتشر کرد و او را با هشتگ تولدت مبارک عشق من خطاب کرد و رسما این رابطه را علنی کرد.
 
برخط نیوز
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: