صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 03
کد خبر: ۸۶۳۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

پنالتی عجیب اژاکس در فوتبال هلند

جان تری و سیمونه زازا برخی از بدترین پنالتی های سالهای اخیر فوتبال دنیا را زده اند و حالا می توان برایان بروبی پدیده آژاکس را با پنالتی خود در بازی جمعه شب به این لیست اضافه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ این مهاجم 19 ساله برای خود نامی در لیگ هلند در ماه های اخیر دست و پا کرده و حتی توانسته انتقالش به لایپزیش در پایان فصل را نهایی کند. بروبی قرار است که خط حمله لایپزیش را برای فصل آینده تقویت کند و به نوعی جایگزین تیمو ورنر شود که در یک سال اخیر جایش خالی بوده است. ورنر فصل جالبی در چلسی نداشته اما شاید بروبی اوضاع بدتری را در لایپزیش داشته باشد!

 

مهاجم تیم رزروهای آژاکس شب گذشته یکی از بدترین پنالتی های ممکن را زد چرا که در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که ضربه وی از ورزشگاه خارج شود. شاید دلیلش کوچک بودن استادیوم باشد اما ضربه وی نیز فاجعه به نظر می رسد و کاملا مشخص است که چنین ضربه ای قرار نیست که به گل تبدیل شود.

 

بروبی این ضربه پنالتی وحشتناک را در بازی آژاکس بی در مقابل آلمره سیتی به ثبت رساند و همه از این که چنین ضربه وحشتناکی زده شده، تعجب کردند و معدود هواداران حاضر در استادیوم هم کاملا شوکه شدند. بروبی در ماه دسامبر اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در این فصل در بازیهایش برای تیم بزرگسالان آژاکس سه گل زده است./ فوتبالی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
فیلمش کجابود
ازراعیل
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
فقط یه عکس زدین خودتونو مسخره کردن پایینشم چرت و پرت نوشتین شما که میتونین برین پنالتی بزنین.
سینا زنگنه
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
چقدر من اون لحظه خندیدم