صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۰۹
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 15
کد خبر: ۸۶۴۰

قیمت طلا ،قیمت سکه و قیمت دلار امروز 26 فروردین 1398

دلار در صرافی‌ها امروز ۱۳,۴۵۰ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه امامی بالا آمد.

به گزارش راهبرد معاصر ، قیمت دلار امروز با افزایش همراه بود و در صرافی‌ها به ۱۳,۴۵۰ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید. قیمت طلا و سکه نیز امروز روند صعودی داشت.


قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۱,۲۹۱ (یک هزار و دویست و نود و یک ) دلار به ۱,۲۸۷ (یک هزار و دویست و هشتاد و هفت ) دلار رسید.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۹۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۴۴,۲۰۰ (چهارصد و چهل و چهار هزار و دویست ) تومان معامله شد.


قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۹۲,۲۰۰ (پانصد و نود و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹ درصدی داشته است.


قیمت طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ امروز

در بازار امروز طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰ نسبت به روز قبل ، با ۸۵۰۰ تومان افزایش، ۴۳۸,۳۰۰ (چهارصد و سی و هشت هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

دلار امروز در صرافی‌ها با افزایش ۱.۷۵ درصدی، از ۱۳,۴۵۰ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان به ۱۳,۶۹۰ (سیزده هزار و ششصد و نود ) تومان رسید.


قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۹۲۰ (سیزده هزار و نهصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۳ درصدی داشته است.


آخرین نرخ یورو

یورو امروز با افزایش ۲.۸۴ درصدی، از ۱۵,۲۵۴ (پانزده هزار و دویست و پنجاه و چهار ) تومان به ۱۵,۷۰۱ (پانزده هزار و هفتصد و یک ) تومان رسید.


آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۱.۸۳ درصدی، از ۱۷,۵۹۰ (هفده هزار و پانصد و نود ) تومان به ۱۷,۹۱۸ (هفده هزار و نهصد و هجده ) تومان رسید.


قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۲۵ (سه هزار و هفتصد و بیست و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۶۴ (دو هزار و سیصد و شصت و چهار ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۲۶۱ (ده هزار و دویست و شصت و یک ) تومان، دلار استرالیا ۹,۸۲۱ (نه هزار و هشتصد و بیست و یک ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۳۲۸ (سه هزار و سیصد و بیست و هشت ) تومان، بات تایلند ۴۳۱ (چهارصد و سی و یک ) تومان، منات آذربایجان ۸,۰۴۷ (هشت هزار و چهل و هفت ) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۶۷ (پنج هزار و شصت و هفت ) تومان نرخ گذاری شدند.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی امروز با افزایش ۱.۰۶ درصدی، از ۴,۶۴۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و چهل و پنج هزار) تومان به ۴,۶۹۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و نود و پنج هزار) تومان رسید.


قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۸۷۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۸۷۳,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و هفتاد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۴ درصدی داشته است.


آخرین نرخ نیم سکه

همچنین نیم سکه با افزایش ۱.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۶۴۸,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار) تومان معامله شد.


قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه، امروز به ۱,۶۹۹,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و نود و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۷۶ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹۴۹,۰۰۰ (نهصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: