صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۱۲
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 04
کد خبر: ۸۶۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

افزایش ۲.۵ برابری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت : مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ماه بیش از ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ماه بیش از ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته‌اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این مدت نرخ تورم به این اندازه نبوده و کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.

دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان موجب بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده است و البته ما تمایل داشتیم که افزایش بیش از این انجام دهیم و اگر منابعی باشد، هیچ تردید و مضایقه‌ای نداریم و از حداکثر ظرفیت برای بهبود خدمت رسانی به بازنشستگان و کارگران استفاده می‌شود.

هزینه خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی در شهرهای فاقد مرکز درمانی تأمین اجتماعی برای همه بیمه شدگان و در همه مناطق کشور برای افراد بالای ۶۵ سال رایگان است و تأمین اجتماعی کل هزینه بستری را برعهده گرفته است./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیداصغرجنتی
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
سایرسطوح کجا حقوقشون دو برابر شد؟ چرا تبلیغ پوچ میکنین بند حقوق اسفند ۶۳۰۰ بو حالا شده ۱۰ملیون با ۳۵ سال سابقه جز مشاغل سخت بودم