صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۲
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 05
کد خبر: ۸۶۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در ۱۴۰۰ از زبان رئیس جمهور

رئیس جمهور جزئیات دقیق افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال گذشته را اعلام کرد. بر این اساس از بهمن سال ۹۸ تا مهر مهر سال ۹۹ به طور متوسط ۳۴ درصد حقوق اضافه شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه اخیر هییت دولت گفت: بیشترین کمک به حقوق بگیران ثابت و همچنین بازنشستگان در همین سال ۹۹ شد.

 

وی افزود، برای اینکه مردم ما توجه داشته باشند به آمار و ارقام، اگر بهمن سال ۹۸ را نسبت به اواسط سال ۹۹، بهمن سال ۹۸ یعنی آغاز کرونا، وسط سال ۹۹ یعنی مثال مهر ماه سال ۹۹، مشخص میشود چقدر به دریافتی‌ها اضافه شده است.


روحانی گفت: کارمندان که حقوقشان از ۴ میلیون کمتر بوده، ۵۳ درصد حقوقشان در سال ۹۹ اضافه شده است. آن‌هایی که زیر ۶ میلیون بوده، ۴۵ درصد حقوقشان اضافه شده است. افرادی که بالای ۶ میلیون تا ۱۰ میلیون بودند آن‌ها هم ۳۴ درصد برحقوقشان اضافه شده است یعنی از قشر‌های پایین بیشترین اضافه حقوق را داشته اند، به طور متوسط در مجموع و در طول این ۶، ۷ ماه یعنی از بهمن سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹ به طور متوسط ۳۴ درصد به میزان حقوق و پرداختی‌ها اضافه شده است.

 

گفتنی است، اخیرا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران درباره افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح این سازمان گفت: بر اساس فرمول جدید حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ درصد حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازکارافتاده تامین اجتماعی
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
توراخدادیگه ازهمسانسازی تمام ستوح حرف نزنیدچرابرا انهایی که بالاشش میلیون میگیرن خوب شدکسی که هشت میلیون میگرفت شده چهارده میلیون انوقت من که دووچهارصدبوده شده سه وهفتصد توراخدااین چه عدالتیه این چه قانونیه اگه راست میگوییدانهای که ده به بالا میگیرن تورم سال اضاف کنید زیزده میلیون به اندازه هشت میلیون برسونن مثل لشگری وکشوری
علی
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
با سلام به این آقا بگید چرا دروغ میگه ما کارمندان بدبخت دادگستری در سال 1399 فقط 15%افزایش حقوق در ابتدای سال داشتیم مگه ماهم کارمند دولت و وزارت دادگستری نیستیم چرا حقوق ما رو افزایش ندادن دروغ میگویند.