صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۶
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 08
کد خبر: ۸۶۹۶۲

جزییات تمدید بسته اینترنت اساتید دانشگاه

آذری جهرمی از تمدید بسته اینترنت اساتید دانشگاه خبر داد که طی همین هفته بر روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اینترنت رایگان اساتید دانشگاه و حوزه که توسط وزارت ارتباطات برای آنان در نظر گرفته شده بود برای مدت سه ماه دیگر تمدید شد. روز پنجشنبه محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توئیتی از تمدید بسته اینترنت اساتید دانشگاه خبر داد و افزود: بسته سه ماهه 120 گیگ اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آنان شارژ خواهد شد. در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید با آخرین جزییات تمدید بسته اینترنت اساتید دانشگاه و حوزه.

 

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه اینستاگرام خود از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد.  

 

وزیر ارتباطات گفت: بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت ۳ ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد.

 

 

مهرماه گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن بسته ۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه‌ها خبر داد و به این واسطه بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایت سه ماهه برای اساتید دانشگاه تعریف شد.  

 

وزارت ارتباطات پیش از این نیز برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و معلمان نیز بسته‌های اینترنت رایگان برای آموزش از راه دور در نظر گرفته بود.  

 

مهر ماه 99 وزارت ارتباط از تخصیص اینترنت رایگان به اساتید دانشجویان و طلاب خبر داده بود.

 

«محمدجواد آذری جهرمی» عصر شنبه در اینستاگرام خود درباره نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی نوشت: با توجه به شکایات متعددی که از شما دریافت کرده بودیم، نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی در ترم دوم تغییر کرد.

 

وزیر ارتباطات افزود: با مشورتی که با وزارت علوم داشتیم، به جای رایگان کردن سایت دانشگاه‌ها، به هر دانشجو و طلبه، یک بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنتی اهدا می‌شود.

 

وی یادآورشد: دانشجویان می‌توانند به سایت ICTGIFT.IR مراجعه و برای دریافت بسته ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام فقط دو هفته است و امکان تمدید نیز وجود ندارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: