صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 14
کد خبر: ۸۷۸۵۹

کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده به پرسپولیسی متعصب

بهزاد داداش زاده ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: وقتی من در دقیقه ۷۶ بازی از چپ پا به توپ شدم و شاهین بیانی را دریبل دو طرفه زدم و هواداران در استادیوم شوکه شده بودند.

به گزارش راهبرد معاصر بهزاد داداش زاده ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: من وقتی که به پرسپولیس آمدم در آن سال خیلی از بازیکن های پرسپولیس جدا شده بودند مثل وحید قلیچ، مرتضی فنونی زاده و ضیا عربشاهی و خیلی از بازیکنانی که برای پرسپولیس تصمیم گیرنده بودند. به ما می گفتند که این دربی از آن دربی هایی است که شما شش تا گل می خورید. ما هم تازه آمده بودیم و جوان بودیم و می خواستیم ثابت کنیم که می توانیم جای بزرگان را پر کنیم.

 

او افزود: وقتی که بازی شروع شد استقلال حمله های زیادی انجام داد. ما یک نیمه خیلی خوب به زمین رفتیم و علی پروین به ما گفت که این نیمه هم برتری می تواند با ما باشید فقط باید بازیکنان دوندگی داشته باشند. وقتی من در دقیقه ۷۶ بازی از چپ پا به توپ شدم و شاهین بیانی را دریبل دو طرفه زدم و هواداران در استادیوم شوکه شده بودند. من وقتی به عابدزاده رسیدم می توانستم بغل پا بزنم ولی او دستانش را بالا برد و من هم توپ را به سمت او زدم که توپ را گرفت و به من گفت: برو آفرین بچه جون

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: