صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 15
کد خبر: ۸۸۰۰۳

اعتراض یک استقلالی به تعویض های مجیدی

مهاجم اسبق استقلال گفت: تعویض های مجیدی در نیمه دوم روند استقلال را مختل کرد.

به گزارش راهبرد معاصر علی موسوی درباره عملکرد استقلال در دربی ۹۵ گفت:در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و سوار بر بازی بود و حتی می توانست به گل برسد اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. استقلال با ترکیب خوبی وارد زمین شد اما بعد از اینکه گل پرسپولیس به ثمر رسیدبرای جبران گل خورده تعویض هایی انجام داد که این تعویض ها به سود استقلال نبود و روی حرکت تیم تاثیر منفی گذاشت. ورود بازیکنان تعویضی زهر استقلال را گرفت و باعث شد این تیم نتواند روند خوبش را ادامه دهد. در نیمه دوم هم پرسپولیس روی تک موقعیتی که داشت به گل رسید و عملکردش بهتر از استقلال بود.

 

او ادامه داد: دربی بازی حساسی است و باید از تک فرصت ها استفاده کرد. استقلال هم موقعیت هایی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها بهره ببرد. در مجموع بازی پایاپای بود و پرسپولیس هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید اما تعویض های فرهاد در نیمه دوم جواب نداد و زهر استقلال را گرفت. به نظر من بهتر بود مجیدی بعد از گل پرسپولیس بیشتر تحمل می کرد و اجازه می داد تیم با همان ترکیب به کارش ادامه دهد اما او برای جبران گل خورده مهره هایی مثل دیاباته و فرشید اسماعیلی را وارد زمین کرد که دیدیم جواب ندادند.

 

موسوی گفت:جدا از حساسیت همیشگی دربی، استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد در این بازی داشت اما متاسفانه دیگر باید لیگ را برای این تیم از دست رفته بدانیم. امیدوارم استقلال هرچه زودتر این باخت را فراموش کند و به خودش بیاید چون ما مسابقات حساسی در پیش داریم./منیبان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: