صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۱۸۷
قیمت روز طلا؛

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ + جدول

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ مشخص شد و بر اساس آن قیمت طلا در بازار با کاهش نسبی نسبت به روز گذشته روبرو بوده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت طلا امروز براساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار به دست آمد و قیمت سکه امروز برخلاف هفته گذشته با کاهش کمی روبرو بوده است. هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه بر اساس آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در جدول های زیر آورده شده است. در انتها پیش بینی کارشناسان از روند تغییرات طلا امروز را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

جدول قیمت سکه امروز 27 اردیبهشت 1400

 

بروزرسانی: ‌دو‌شنبه 27  اردیبهشت ساعت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 100 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 850   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3  میلیون و 900  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 250 هزار

 


 

جدول قیمت طلا امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400

 

بروز رسانی: دو‌‌شنبه 27  اردیبهشت ساعت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 41  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 355  هزار

مثقال طلا

4  میلیون و 393  هزار

انس طلا(دلار)

1853

 


 

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 41 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 920 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 100 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 850 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 900 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 41 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 355 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 393 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت 4 هفته تعطیل بود و از 18 اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

 

 


 

تغییرات قیمت طلا در سه روز گذشته

 

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۶۴ درصدی، از ۱,۰۲۶,۲۰۰ (یک میلیون و بیست و شش هزار و دویست ) تومان به ۱,۰۱۹,۷۰۰ (یک میلیون و نوزده هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۰۱۹,۷۰۰ -۶,۵۰۰ -۰.۶۴ 11:54
۱,۰۲۶,۲۰۰ ۲۶,۱۰۰ ۲.۵۴ روز قبل
۱,۰۰۰,۱۰۰ ۱۶,۱۰۰ ۱.۶ ۲ روز پیش

 


 

تغییرات قیمت سکه امامی در سه روز گذشته

 

قیمت سکه امامی به 10,185,000 (ده میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۸ درصدی داشته است.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۰,۱۸۵,۰۰۰ -۱۲۰,۰۰۰ -۱.۱۸ 11:52
۱۰,۳۰۵,۰۰۰ ۹۰,۰۰۱ ۰.۸۷ روز قبل
۱۰,۲۱۴,۹۹۹ ۲۶۹,۹۹۹ ۲.۶۴ ۲ روز پیش

 


 

پیش بینی قیمت طلا امروز ۲۷ اردیبهشت

 

 

انس جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیل بودن بازارهای جهانی به قیمت ۱۸۴۴ دلار بدون تغییر ماند. قیمت سکه طرح جدید در ادامه روند افزایشی چند روز گذشته به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید. کارشناسان افزایش قیمت دلار را یکی از سیگنال‌های افزایش قیمت طلا و سکه می‌دانند.

 

محمد کشتی آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره روند بازار امروز در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در جریان بازار امروز با افزایش قیمت سکه و طلا و دلار همراه بودیم. به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس جهانی طلا بدون تغییر بود. به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با افزایش قیمت همراه بود.

 

کشتی آرای معتقد است یکی از دلایل افزایش قیمت سکه و طلا، افزایش قیمت دلار در چند روز گذشته است.

 

 

او به تغییرات در روند بازار طلا اشاره کرد و توضیح داد: بنا بر تغییرات قیمتی در بازار طلا در چند روز گذشته و افزایش قیمت در بازارها، تقاضا در بازار افزایش پیدا کرده است. افزایش قیمت طلا در چند روز گذشته موجب ایجاد انگیزه برای خرید می‌شود و این مساله احتمال ایجاد حباب در بازار را افزایش می‌دهد.

 

محمد کشتی آرای در ادامه گفت: حباب در بازار سکه جدید و قدیم کاهش پیدا کرده اما در بازار طلا به دلیل افزایش تقاضا در بازار حباب در حال گسترش است.

 

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا اظهار کرد: عواملی مثل مذاکرات وین، مسائل موجود در خاورمیانه و مسائل سیاسی دخلی در روند بازار موثر است. با توجه به ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار هفته‌های گذشته، احتمال دارد روند نوسانی در بازار ادامه داشته باشد.

 

 

در جریان بازار امروز انس جهانی طلا به ۱۸۴۴ دلار رسید. نرخ طلای ۱۸ عیار به ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ثبت شد. نیم سکه پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد. سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت دلار در ادامه روند افزایشی به ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: