صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۲:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۱۹۸
دومین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰؛

جزئیات عرضه اولیه فتوسا در بورس چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت

عرضه اولیه فتوسا در بورس روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه خواهد بود. فتوسا دومین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عرضه اولیه این هفته روز چهارشنبه و با نماد فتوسا عرضه خواهد شد. فتوسا دومین عرضه اولیه در سال 1400 است. سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد «فتوسا» و با دامنه قیمت این سهم ۷۱۲٫۹ تا ۷۸۴٫۲ تومان عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات عرضه اولیه فتوسا در بورس چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد «فتوسا» روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بازار فرابورس عرضه می‌شود. دامنه قیمت این سهم ۷۱۲٫۹ تا ۷۸۴٫۲ تومان است همچنین سهام این شرکت توسط سهامدار عمده عرضه می‌شود.

 

 

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز عرضه اولیه ۶۵ میلیون سهم و حداکثر سهام قابل سفارش توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۳۰ سهم است. حداکثر نقدینگی لازم حدود ۱۰۲ هزار تومان برای هر فرد است. البته با توجه به مشارکت حدود ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه قبلی به هر نفر حداکثر ۳۶ سهم می‌رسد که معادل ۲۸ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

 

 

چهارشنبه هفته گذشته بود که اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ به نام فگستر ثبت شد. در این عرضه اولیه، تعداد ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۰۲ کد معاملاتی مشارکت کردند که به هر یک از ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۹۲۵ ‏کد، حداکثر ۲۹ سهم فگستر اختصاص یافت و دارندگان این کد‌ها از امروز سهامدار این شرکت شدند. ‏

 

حالا در روز چهارشنبه هفته جاری مورخه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دوباره شاهد عرضه اولیه دیگر خواهیم بود. در این عرضه اولیه سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان عرضه خواهد شد.  

 

تعداد سهام قابل عرضه از این نماد ۷۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد کل سهام شرکت می‌باشد. حداکثر سهام قابل عرضه به هر کد معاملاتی ۱۳۰ سهم با دامنه قیمتی ۷۱۲۹ ریال تا ۷۸۴۲ ریال می‌باشد؛ بنابراین حداقل و حداکثر میزان نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در این عرضه اولیه ۹۲۶۷۷۰ ریال و ۱۰۱۹۴۶۰ ریال می‌باشد.

 

نماد شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان در دی ماه سال گذشته در بازار دوم فرابورس ایران درج نماد شده بود.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: