صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 18
کد خبر: ۸۸۴۰۷

فیلم| ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک

فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک در شبکه های اجتماعی منتشر شده و با واکنش های گسترده ای مواجه شده است که جزئیات بیشتر آن را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک رفاه سر و صدا و حواشی زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. خبری که البته حیلی زود اعلام شد که مربوط به سال گذشته است. در ادامه فیلم ضرب و شتم زن توسط کارمندان بانک رفاه را با هم می بینیم  به بررسی بیشتر جزئیات این حادثه از زبان مسئولان ذیربط می پردازیم.

 

 از ساعاتی پیش ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار و دست به دست شدن است که در آن کارمند یکی از شعب بانک رفاه، زن جوانی را که در حال جیغ زدن است، با ضرب و شتم و لگد از بانک بیرون می‌اندازد. به طوری که زن روی پله‌ها می‌افتد. در این شرایط دو زن نیز که شاهد ماجرا هستند، بی‌تفاوت فقط نگاه می‌کنند و می‌گذرند.

 


توضیح بانک رفاه

 

فرحی مدیر روابط عمومی بانک رفاه درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک زن در یکی از شعبه‌های بانک رفاه، اظهار کرد: این فیلم برای تیر ماه سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.

 

وی با تاکید بر اینکه رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، گفت: البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.

 

فرحی با اشاره به اینکه پلیس به این موضوع ورود کرده است، افزود: صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.


تصویر صورت جلسه پلیس از وقایع آن روز

 


فیلم| ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: