صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 18
کد خبر: ۸۸۴۸۴

وضعیت مبهم مهاجم استقلال

غیبت دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر بسیار بحث برانگیز شده است. باشگاه استقلال، اما مدعی است این مهاجم به دلیل مصدومیت درتمرینات شرکت نکرده و درحالی فیزیوتراپی است. برخی منابع از قهر او به دلیل مطالبه مالی پرده برداشته اند.

به گزارش راهبرد معاصر شیخ دیاباته در دو جلسه تمرین اخیر استقلال شرکت نکرده و مسئولان باشگاه استقلال طی این دو روز تلاش کردند ماجرا را از چشم رسانه‌ها پنهان نگه دارند.

 

دوری خبرنگاران از محل تمرین استقلال و ممانعت مجیدی با عکاسی عکاس باشگاه استقلال نیز مزیر برعلت شد تا غیبت مهاجم استقلال دراین دو روز از دیدگان همه پنهان بمانند، اما از صبح امروز خبر‌هایی درباره قهر دیاباته در برخی رسانه‌ها منتشر شد که درنهایت باشگاه استقلال اقدام به اطلاع رسانی دراین خصوص کرد و مدعی شد دیاباته دراین روز‌ها که درتمرین تیمش حضور نداشته، به فیزیوتراپی رفته است.

 

این ادعا در حالی مطرح است که دیاباته در دربی بدون مصدومیت بازی کرد و بعد از این بازی هیچ خبری دال برمصدومیتش وجود نداشت. حال باید منتظر ماند و دید مهاجم استقلال آیا پیرامون این موضوع اظهار نظر خواهد کرد یا خیر؟! دیاباته پیش‌تر به به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از حضور درتمرینات استقلال خودداری کرده بود./شهرآرا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: