صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۳۸
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 19
کد خبر: ۸۸۴۹۳

کنایه تند مربی پرسپولیس به استقلال و دو نفر دیگر

حمید مطهری مربی پرسپولیس پس از پایان دیدار حذفی برابر شاهین بندرعامری، دفاعی جانانه از افشین پیروانی سرپرست تیمش انجام داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ درشبی که یحیی گل محمدی پس از صعود تیمش تصمیم به تحریم و بایکوت دوربین های تلویزیونی گرفته بود، حمید مطهری به جای او مصاحبه کرد.

 

حمید مطهری در مورد اتفاقات دوشنبه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گفت:‌ همیشه سعی کردیم راه‌ خودمان را برویم. درباره برنامه شب گذشته باید بگویم افشین پیروانی همیشه نشان داده از حق پرسپولیس دفاع می‌کند و چیزی غیر از این نیست. او همیشه برای تیم پرسپولیس تلاش می‌کند و خوب است حرمت‌ها را حفظ کرده و احترام گذاشتن به بزرگترها را فراموش نکنیم.

 

وی ادامه داد: روح ورزش به ما می‌گوید اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده باید به آن فرد احترام گذاشت. این بازی‌ها می‌آیند و می‌روند و تمام می‌شوند اما مهم این است خیلی جوانمردانه رقابت کنیم و به بزرگتر احترام بگذاریم. ما مربیان و باشگاه‌های‌مان باید مقداری جنبه باخت را بالاتر ببریم و وقتی شکستی می‌خوریم توپ را به زمین وکیل، وزیر و این چیزها نیندازیم، پیروانی هم قاطعانه از تیمش حمایت کرد.

 

منظور حمید مطهری از اینکه اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده افشین پیروانی و صحبت های فرزاد مجیدی بود.

 

فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود با انتقاد شدید از پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌ عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌ کاری کنند.

 

حمید مطهری مربی پرسپولیس نیز این موضوع را یادآوری کرد و همین طور به انتقاد محترمانه از استقلالی ها و شخص محمد حسین میثاقی پرداخت./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: