صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 21
کد خبر: ۸۸۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
انتخابات ۱۴۰۰؛

مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چه کسی است؟

صداوسیما اعلام کرده که مجریان مشخص شده اند اما بنا بر برنامه ریزی و قواعد ستاد انتخابات در زمان بندی مشخصی نام آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در دوره های قبل رضا پورحسین، مرتضی حیدری و علی طلوعی از جمله افرادی بودند که اجرای مناظره ها را برعهده داشتند. برای انتخابات سال 1400 نیز گمانه زنی های بسیاری شده است و به عنوان مثال رضا پورحسین، مرتضی حیدری، رضا رشیدپور، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله افرادی بوده اند که نام آنها برای اجرا برده شده است. البته پورحسین در گفت  وگویی اعلام کرده که اگر به او دوباره پیشنهاد اجرای مناظره ها را بدهند، نخواهد پذیرفت و ترجیح می دهد افراد جوان تر پا به میدان بگذارند.

 

اما صداوسیما اعلام کرده که مجریان مشخص شده اند اما بنا بر برنامه ریزی و قواعد ستاد انتخابات در زمان بندی مشخصی نام آنها اعلام خواهد شد.

 

مرتضی حیدری درباره احتمال انتخابش به عنوان مجری مناظرات گفت: تاکنون در این رابطه صحبتی با من نشده و تا آنجایی که اطلاع دارم به کسی دیگری هم چیزی نگفتند ولی روال این است که مجری مناظرات پس از اعلام اسامی کاندیداها و مشخص شدن زمان‌بندی برنامه‌ها انتخاب می‌شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
باسلام
قحطی رجال اومده
قحطی مجری اومده
که مرتضی حیدری رابزارن
خواهشا یه کسی دیگه رابزارن