صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 22
کد خبر: ۸۸۸۳۱
قیمت روز طلا؛

قیمت طلا و سکه امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت طلا و سکه امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ مشخص شد و بر اساس آن قیمت طلا در بازار با افزایش نسبی نسبت به روز گذشته روبرو بوده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت طلا امروز براساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار به دست آمد و قیمت سکه امروز برخلاف هفته گذشته با افزایش کمی روبرو بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸ هزار تومان هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون است. قیمت طلا امروز شنبه ۱ خرداد ماه بر اساس آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در جدول های زیر آورده شده است. در انتها پیش بینی کارشناسان از روند تغییرات طلا امروز را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

جدول قیمت سکه امروز 1 خرداد 1400

 

جدول قیمت سکه 1 خرداد 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  9 میلیون و 950 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 800   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3  میلیون و 800  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون

 


 

جدول قیمت طلا امروز جمعه 1 خرداد ماه 1400

 

جدول قیمت طلا 1 خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 8  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 376  هزار

مثقال طلا

4  میلیون و 370  هزار

انس طلا(دلار)

1873

 


 

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 8 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 780 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 950 هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 800 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 800 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 8 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 376 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 370 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت 4 هفته تعطیل بود و از 18 اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

 

 


 

تغییرات قیمت طلا در سه روز گذشته

 

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۱.۹ درصدی، از ۹۹۶,۶۰۰ (نهصد و نود و شش هزار و ششصد) تومان به ۱,۰۱۶,۰۰۰ (یک میلیون و شانزده هزار) تومان رسید.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۰۱۶,۰۰۰ ۱۹,۴۰۰ ۱.۹ 12:26
۹۹۶,۶۰۰ -۳۵,۳۹۹ -۳.۵۶ روز قبل
۱,۰۳۱,۹۹۹ ۲۳,۵۹۹ ۲.۲۸ ۲ روز پیش

 


 

تغییرات قیمت سکه امامی در سه روز گذشته

 

قیمت سکه امامی به 10,160,000 (ده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.52 درصدی داشته است.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۰,۱۶۰,۰۰۰ ۱۵۵,۰۰۰ ۱.۵۲ 12:22
۱۰,۰۰۵,۰۰۰ -۳۰۰,۰۰۰ روز قبل
۱۰,۳۰۵,۰۰۰ ۲۳۰,۰۰۰ ۲.۲۳ ۲ روز پیش

 


 

پیش بینی قیمت طلا امروز 1 خرداد 1400

 

 

انس جهانی در بازار امروز با افزایش ۲۵ دلاری همراه بود. قیمت سکه و طلا در ادامه روند افزایشی انس طلا، افزایش قیمت را ثبت کردند.

 

محمد کشتی آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز با اشاره به افزایش انس جهانی طلا در بازار امروز توضیح داد: در کنار افزایش ۲۵ دلاری انس جهانی طلا، قیمت دلار برخلاف روز گذشته افزایش یافت. همین مسائل موجب افزایش نرخ طلا و سکه در بازار داخلی شد.

 

نائب رئیس اتحادیه طلا درباره اثرات نرخ ارز در بازار طلا گفت: نرخ ارز در بازار دیروز (دوشنبه) کاهشی بود و کانال ۲۳ هزار تومان را از دست داد، همین موضوع در بازار دیروز فاکتوری بود که در کنار افزایش انس جهانی قیمت‌های دیروز را بدون تغییر زیادی همراه کرد.

 

 

او در ادامه توضیح داد: افزایش انس جهانی طلا و افزایش قیمت دلار، دو فاکتور مثبت در بازار امروز برای بازار طلا بود که موجب افزایش قیمت طلا و سکه شد.

 

کشتی‌آرای با توجه به فاکتورها و عوامل موثری که معمولا در بازار آخر هفته وجود دارد معتقد است در روزهای آینده احتمالا روند صعودی در بازار طلا ادامه دارد.

 

به گفته نائب رئیس اتحادیه طلا، امروز طلای آب شده با افزایش قیمت همراه بود و به قیمت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان رسید.

 

 

طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۳۳ هزار تومان معامله شد.

 

سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان اعلام شد.

 

نیم سکه در بازار امروز بدون تغییر پنچ میلیون و ۹۵۰ و ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت شد.

 


 

پیش‌ بینی قیمت طلا در هفته اول خرداد 1400

 

با ثبات نسبی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه هم در هفته گذشته ثبات نسبی داشت و دامنه تغییر قیمت‌ها چندان نیست.

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفت: قیمت سکه در یک ماه گذشته به ثبات نسبی رسیده است و در یک ماه اخیر بین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نوسان داشته است. همچنین قیمت طلا هم در محدوده ۹۳۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰ هزار تومان به ثبات رسیده است.

 

نادر بذرافشان معتقد است قیمت واقعی سکه همان محدوده ۹ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ تومان است که ممکن است با پایان مذاکرات وین قیمت‌ها تا پنج درصد نوسان داشته باشد.

 

 

او همچنین درباره پیش‌بینی بازار طلا در هفته آینده هم توضیح داد: خرید طلا و سکه به شدت کاهش داشته است و  پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه در هفته اول تغییر نداشته باشد.

 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: