صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۲۷
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 23
کد خبر: ۸۸۹۸۹

کدخدایی: خبر‌ها درباره نتیجه بررسی صلاحیت ها صحت ندارد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به اینکه جلسات شورای نگهبان در دو نوبت و گاه در سه نوبت تشکیل می‌شود اظهار کرد: جلسه امروز ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل شد، هر وقت کار ما تمام شود حتما نتایج را اعلام خواهیم کرد. احتمالا نتیجه بررسی صلاحیت‌ها تا دو یا سه روز آینده اعلام می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما به بررسی آخرین اخبار و اطلاعات از انتخابات پرداخت.

 

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه پیروزی دوران دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، گفت: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره همه شهدای عزیز را گرامی می‌دارم.

 

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین مشخصا مردم مظلوم غزه در ۱۱ روز درگیر شدند و به شهادت رسیدند، آن‌ها کسانی بودند که فقط در راه دفاع از دین و وطن خودشان فریاد می‌زدند، رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست.

کدخدایی با اشاره به اینکه این فتح و پیروزی که چندمین فتح و پیروزی مردم مظلوم فلسطین و مشخصا مردم غزه است را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، گفت: آن‌ها نشان دادند که مقاومت اثر دارد اگر همه با هم متحد باشند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی آسیب پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای نگهبان در دو نوبت و گاه در سه نوبت تشکیل می‌شود اظهار کرد: جلسه امروز ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل شد، هر وقت کار ما تمام شود حتما نتایج را اعلام خواهیم کرد. احتمالا نتیجه بررسی صلاحیت‌ها تا دو یا سه روز آینده اعلام می‌شود.

 

وی افزود: خود من هم هنوز نمی‌دانم چه تعداد از داوطلبان ریاست‌جمهوری، صلاحیت‌شان احراز می‌شود. بررسی‌های شورای نگهبان ادامه دارد و اخباری که به نقل از منابع آگاه مطرح می‌شود نادرست است. شیوه رای گیری در شورای نگهبان مخفی و کتبی است؛ برای هر داوطلب، از ۱۲ نفر باید ۷ نفر رای مثبت بدهند تا صلاحیت فرد، احراز شود./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: