صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۶
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 23
کد خبر: ۸۹۱۰۴

گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس فردا مقابل این تیم به میدان می رود

پرسپولیس فردا در بازی معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر به دیدار ذوب آهن اصفهان می رود و حضور فرشاد محمدی مهر که گزینه نقل و انتقالاتی گل محمدی برای سرخ ها است، می تواند جذابیت های ترکیب ذوبی‌ها و بازی فردا باشد.

به گزارش راهبرد معاصر مدافع راست ذوب آهن یکی از نفراتی است که برای نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

 

در روزهایی که بیشتر تیم های لیگ برتری فعالیت خود را برای فصل و انتقالات آغاز کرده اند و مشغول بستن لیست خود برای فصل بعد هستند، شنیده می شود فرشاد محمدی مهر هم در پست دفاع راست مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است، بازیکنی که به مدت یک فصل سابقه حضور در استقلال را دارد.

 

پرسپولیس در پست دفاع راست فقط مهدی شیری را به عنوان بازیکن تخصصی برای این پست در اختیار دارد که این بازیکن بعد از اتفاق های فینال لیگ قهرمانان آسیا به یک نیمکت نشین مطلق در این تیم تبدیل شده و یحیی گل محمدی مجبور شده از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده کند، بازیکنی که ذاتا وینگر راست و یک بازیکن تهاجمی محسوب می شود.

 

فرشاد محمدی مهر بعد از جدایی از استقلال با باشگاه پدیده قرارداد امضا کرد، تیمی که در آن زمان یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی خود می دید و به نظر می رسد این مربی به سبک بازی مدافع راست سابق تیم ذوب آهن علاقه دارد.

 

حالا بی تردید حضور فرشاد محمدی مهر در بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن جذابیت این بازی را بیشتر می کند و مدافع سابق آبی ها باید نمایش درخشانی در این بازی از خود نشان بدهد./فوتبال

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: