صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 24
کد خبر: ۸۹۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

جدول قطعی برق اصفهان ۳ خرداد ۱۴۰۰+ نقشه قطعی برق

شرکت برق استان اصفهان، جدول قطعی برق در استان اصفهان را امروز دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، جدول قطعی برق اصفهان 3 خرداد 1400 اعلام شد. بر اساس موج شدید گرما در بسیاری از نقاط کشور قطعی برق داریم که موجب اختلال در کسب و کار و سلب آرامش و اذیت مردم شده است. قطعی برق که دو روز است در کشور آغاز شده، 75 الی 90 دقیقه به طول می انجامد.با توجه به مشکلاتی که این چند روزه برای مردم پیش آمده شرکت برق اقدام به اعلام جدول قطعی برق نموده است.


مدت زمان قطعی برق در اصفهان چقدر است؟

شرکت توزیع برق اصفهان، نیز مناطقی را که در هفته اول خرداد ماه با قطعی احتمالی برق به‌مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه روبه‌رو می‌شوند، اعلام کرد. در اطلاعیه شرکت توزیع برق اصفهان آمده است: «هم استانی گرامی، با هدف جلوگیری از خاموشی‌های گسترده و بی برنامه مشترکین، شرکت توزیع برق استان اصفهان نیازمند همکاری شما جهت بهینه نمودن مصارف سرمایشی و روشنایی در ماه‌های گرم پیش رو و توجه به مدیریت و کنترل پیک بار که معمولاً همزمان با اوج مصرف انرژی کشور رخ می‌دهد، می‌باشد.» این شرکت از شهروندان خواسته است در ساعت ۱۷ - ۲۲ از لوازم پر مصرف برقی به صورت همزمان استفاده نکنند.

 

 



راه فهمیدن زمان قطعی برق محله یا خیابان مورد نظر خود

 

برای این کار ۲ راه کلی وجود دارد.

 

۱- راه حل آسان (بدون نیاز به جدول مناطق و خیابان)


آسان‌ترین راه برای پیدا کردن زمان خاموشی محل مورد نظر شما این است که ابتدا بدانید در روز گذشته منطقه شما طی چه ساعت‌هایی با قطع برق مواجه بوده است؟ سپس با استناد به جدول شماره ۱، رنگ منطقه خود را تشخیص دهید و در روزهای بعد نیز به دنبال همان رنگ بگردید

 

 

مثال: برای مثال اگر برق منزل شما بین ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز شنبه رفته است شما در گروه ج و رنگ قرمز قرار دارید و احتمالاً در روز یکشنبه بین ساعت ۱۹ تا ۲۱ با قطعی برق مواجه خواهید شد.

 

۲- راه حل نسبتاً دشوار (پیدا کردن موقعیت و زمان دقیق)

 

ابتدا از جدول‌های زیر نام فیدر محله خود را پیدا کنید. برای مثال اگر در شهرک اسپادانا و مجتمع لادن زندگی می‌کنید نام فیدر شما «۳ - آبشار» می‌شود.

 


 

جدول قطعی برق در مناطق اصفهان

 

در ادامه جدول قطعی برق در اصفهان را مشاهده می کنید.

 


 

قطعی برق تا چه زمانی ادامه دارد؟

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رز
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
این جدولا که اولا نمیشه خوند، دوما ما برق این طرف کوچه با اونطرف فرق داره ،، خو حداقل این رنگارا رو نقشه نشون بدید بشه فهمید،، اههه
علی
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
ببخشیدشما خودتون میتونین این جدول را بخونین.اینقدر ریز نوشتین