صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 27
کد خبر: ۸۹۵۰۱

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۶ خرداد ۱۴۰۰

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۶ خرداد ۱۴۰۰ با کدملی و کدرهگیری بر روی سایت ایران خودرو اعلام می شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی نهایی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ویژه خرداد 1400 با کدملی بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت.  برندگان قرعه کشی ایران خودرو ویژه خرداد 1400ظرف 48 ساعت باید وجه خودروی خود را به حساب ایران خودرو واریز کنند. فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه خرداد 1400 از 2 خرداد آغاز شده بود و به مدت 3 روز ادامه یافت. قرعه کشی ایران خودرو روز چهارشنبه 5 خرداد برگزار شد و اسامی برندگان قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو در بخش لیست برندگان ایران خودرو با کدملی منتشر می شود که در ادامه جزئیات بیشتر از ادامه تکمیل ثبت نام برندگان خودرو ایران خودرو و همچنین نحوه جستجوی نتایج برندگان ایران خودرو را می آوریم.

 

لینک اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

 برای اطلاع از نتیجه قرعه کشی باید به پورتال اینترنتی این شرکت به نشانی  https://esale.ikco.ir مراجعه نمایید. 

 


در شانزدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، محصولات پارس TU۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی مندرج در بخشنامه فروش و موعد تحویل ۹۰روزه عرضه شده است.

 

خودرو تعداد ثبت نام ظرفیت رزرو
پژو پارسTU5  2749906 5000 5000
سورن پلاس 272144 6000 6000
دنا توربو شارژ اتوماتیک 260552 9000 9000
رانا پلاس 174936 8000 8000
مجموع 3457538 28000 28000

 

بلافاصله پس از پایان فرآیند قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی لازم در سایت ایران خودرو به تفکیک خودرو انجام خواهد شد متقاضیان مکلفند در ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ ضمن اینکه در صورت واریز نکردن وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تایید دستگاه های نظارتی اعلام می‌شود.

 

بر اساس اخبار منتشر شده ثبت نام ایران خودرو خرداد 1400 با قیمت های جدید انجام خواهد شد. ایران خودرو در این پیش فروش خود 4 خودرو خود شامل پژو پارس، سورن پلاس، راناپلاس و دناپلاس را با موعد تحول سه ماهه عرضه می کند.  روز گذشته قیمت جدید خودرو پس از تائید شورای رقابت منتشر شد و افزایش 8 درصدی داشت. بر این اساس ایران خودرو قیمت پژو پارس ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، قیمت سورن پلاس ۲۰۴ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان ، قیمت رانا پلاس ۱۸۰میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و  قیمت دنا پلاس۳۹۰ میلیون و ۸۹هزار تومان را اعلام کرده است.

 


 

اسامی برندگان  ایران خودرو خرداد 1400/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

نتایج قرعه کشی سایپا از طریق سایت ایران خودرو اطلاع رسانی می شود. به برندگان قرعه کشی ایران خودرو خرداد 1400 از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو بر روی  مشاهده لیست برندگان ایران خودرو کلیک کنید.


زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

همان طور که اعلام شد حداکثر زمان اعلام اسامی برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه پس از تائید قرعه کشی ایران خودرو ظرف مدت سه روز در سایت ایران خودرو منتشر می شود.

 


نحوه استعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ویژه خرداد 1400

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.


اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

 

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: