صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 27
کد خبر: ۸۹۵۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا خرداد ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام

امروز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت نام خودرو سایپا ویژه سالروز آزادی خرمشهر است که نحوه ثبت نام خودرو را با جزئیات در ادامه توضیح دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز پنجشنبه 6 خرداد 1400 آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا ویژه خردادماه است و ثبت نام تنها به صورت غیرحضوری و از طریق سایت سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های سایپا نیست. با آغاز فروش فوری محصولات سایپا مشخص شد که قیمت جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا  قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است. جزئیات بیشتر از ثبت نام سایپا را در زیر می خوانیم.

 

 گروه خودروسازی سایپا به مناسب سالگرد آزادسازی خرمشهر، فروش فوق العاده ۴ مدل از محصولات خود را با قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۰ آغاز کرده است. امروز پنجشنبه 6 خرداد آخرین مهلت ثبت نام سایپا است.

 


خودروهای ارائه شده در فروش فوق العاده سایپا خرداد 1400

 

در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا صندوق دار تیپ SX و وانت ۱۵۱ با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می‌رسند. با توجه به بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۴ روز امروز سه شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.


 

مهلت ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ویژه آزادسازی خرمشهر

ثبت نام فروش وفق العاده سایپا امروز 4 خرداد ماه آغاز شده است.  این طرح فروش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرایند اولیه ثبت نام را طی کنند.

 

 همچنین توجه داشته باشید که در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، برنامه قرعه کشی برای تعیین منتخبان برگزار خواهد شد. از سویی متقاضیان طرح فروش فوری محصولات سایپا، باید پیش از ثبت نام به قوانین اعلام شده توجه داشته باشند.

 

 در حال حاضر همچنان فرایند ثبت نام خودرو‌ها بر اساس مصوبه‌های کمیته خودرو است و قوانین قبلی برای خرید خودرو همچنان باقی است.


قیمت ۴ محصول سایپا در بخشنامه خرداد ۱۴۰۰

 

 

با آغاز فروش فوری محصولات سایپا مشخص شد که قیمت جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا  قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

 

متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۴، امروز، سه‌شنبه ۴ خرداد ماه (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 


طرح فروش فوق العاده سایپا (سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰)

 

 

آدرس سایت اینترنتی سایپا

برای ورود به سایت سایپا از طریق لینک https://saipa.iranecar.com اقدام کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تیبا صندوق دار نیستکه
تیبا 2 هستش
ناشناس
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تیبا دو هس تیبا صندوق دار نیس
ابراهیم ذوالقدری
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
کیهان
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
انشالله که این دفعه من برنده بشم به امید خدا.