صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 28
کد خبر: ۸۹۶۸۹

جهانبخش: یکی از بهترین نسل های فوتبال هستیم

جهانبخش می گوید اسکوچیچ در تیم ملی دردسر شیرینی دارد چون در هر پست دو سه بازیکن خوب دارد.

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا جهانبخش در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم در خصوص دوری طولانی مدت خود از تیم ملی و اینکه آیا دلش برای بازی و گلزنی برای این تیم تنگ شده است، اظهار داشت: با وجود اینکه به دلایل مختلف از تیم ملی دور بودم اما همیشه سعی کردم انرژی مثبت برای بچه‌ها بفرستم و مدام با آنها در ارتباط بودم. قطعا این نسل یکی از بهترین نسل های تیم ملی ایران است و بچه های فوق‌العاده با استعدادی هستند. بازیکنانی که در داخل و خارج از کشور بازی می ‌کنند فوق العاده خوب کار می کنند.

 

وی درباره حضور هاشمیان و باقری در تیم ملی توضیح داد: در دوره بازی آقا وحید و آقا کریم خیلی بچه‌تر بودیم و همیشه به عنوان یک الگو به آنها نگاه می‌کردیم. قطعا اتفاق مثبتی است که می‌توانیم اکنون آنها را کنار خود داشته باشیم و تجارب‌شان از تورنمنت های مختلف را به ما منتقل کنند. حضور هاشمیان و باقری در تیم ملی می‌تواند به ما از لحاظ تجربی، شخصیتی و ذهنی که می‌تواند ما را ر و به جلو ببرد کمک کند.

 

هافبک تیم برایتون انگلیس تصریح کرد: باقری و هاشمیان در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های بزرگ‌تر از این را هم دیده‌اند و می‌توانند به تمام بچه‌ها به ویژه بازیکنانی که به تازگی به تیم ملی آمده اند کمک کنند. به آنها به عنوان یک الگو نگاه می‌کنیم و چیزهای زیادی هم از این نفرات یاد می‌گیریم. امیدوارم این یادگیر از تجارب‌شان را به سمتی ببریم که نتایج خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

 

جهانبخش درباره اینکه حریفان تیم ملی آرزوی داشتن بازیکنانی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی قائدی و خودش در تیم شان را دارند و دردسر شیرین اسکوچیچ برای استفاده از این نفرات عنوان کرد: این دردسر شیرینی برای کادرفنی است اما در تمام خطوط بازیکنان باکیفیتی داریم. در هر پست 3-2 بازیکن واقعا خوب داریم که قطعا ‌می‌توانند به بهتر شدن تیم ملی کمک کنند. کادرفنی نسبت به هر بازی می تواند تدابیری داشته باشد و از بازیکنان مختلف استفاده کند.

 

وی ادامه داد: برای من به عنوان بازیکن رقابت و برای کادرفنی هم انتخاب بازیکن در پست‌های مختلف شیرین است. بازیکنان خط جلو در هر کشوری در اروپا خوب می درخشند و خوب کار می کنند همانگونه که بازیکنان داخلی هم اینگونه هستند. سطح لیگ ما امسال خیلی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. این رقابت می‌تواند خیلی کمک کند اما در کنار آن وقتی به اردو می آییم رقابت و انرژی خوبی که بین بچه‌ها است خیلی جالب است.

 

جهانبخش در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه در فینال لیگ قهرمانان بین چلسی و منچسرسیتی کدام تیم قهرمان می شود، توضیح داد: هر دو تیم ‌های خوبی هستند اما من می‌گویم سیتی.

وی درباره اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی می‌کند گفت: همیشه سعی کرده‌ام درباره این موضوع محتاط باشم. در حال حاضر با برایتون قرارداد دارم و پس از مسابقات تیم ملی هم تعطیلات است. پس از این تعطیلات هم باید برای حضور در تمرینات پیش فصل به انگلیس بروم. برخی اتفاقات امکان دارد رقم بخورد اما مشخص نیست به چه شکلی باشد. اکنون نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم اما ان شالله تصمیمی بگیرم که برای فصل بعد به مسیر فوتبالی ام کمک کند./ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: