صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 29
کد خبر: ۸۹۷۰۵
قیمت روز طلا؛

قیمت طلا و سکه امروز ۸ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت طلا و سکه امروز ۸ خرداد ۱۴۰۰ بر خلاف روز گذشته صعودی شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۶ هزار تومان است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در افزایش قیمت طلای جهانی قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخلی ایران بیشتر شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت 10 میلیون و 310 هزارتومان فروخته شد. امروز شنبه 8 خرداد هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۲۳ درصدی به قیمت یک میلیون و 46 هزار تومان رسید.

 

جدول قیمت سکه امروز 8 خرداد 1400

 

قیمت سکه امروز 8 خرداد 1400

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 280 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 310  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 900   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3  میلیون و 850  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 300 هزار

 


جدول قیمت طلا امروز شنبه 8 خرداد ماه 1400

 

قیمت طلا 8 خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 46  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 394  هزار

مثقال طلا

4  میلیون و 532   هزار

انس طلا(دلار)

1895

 


هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 46 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 180 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 310 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 280 هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 900 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 46 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 394 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 532 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت 4 هفته تعطیل بود و از 18 اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.


تغییرات قیمت طلا در سه روز گذشته

 

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۲۳ درصدی، از ۱,۰۴۷,۲۰۰ (یک میلیون و چهل و هفت هزار و دویست ) تومان به ۱,۰۴۹,۷۰۰ (یک میلیون و چهل و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۰۴۹,۷۰۰ ۲,۵۰۰ ۰.۲۳ ۱۲:۱۸
۱,۰۴۷,۲۰۰ ۱۶,۶۰۰ ۱.۵۸ روز قبل
۱,۰۳۰,۶۰۰ -۱۶,۱۰۰ -۱.۵۷ ۲ روز پیش

 


 

 

تغییرات قیمت سکه امامی در سه روز گذشته

 

قیمت سکه امامی به 10,325,000 (ده میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.33 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۰,۳۲۵,۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ۰.۳۳ 12:17
۱۰,۲۹۰,۰۰۰ ۱۹۵,۰۰۰ ۱.۸۹ روز قبل
۱۰,۰۹۵,۰۰۰ -۱۰۵,۰۰۰ -۱.۰۵ ۲ روز پیش

پیش بینی قیمت طلا هفته دوم خرداد 1400

 

 

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قیمت طلا، سکه و ارز به ثبات رسید. در این میان اما با نوسان قیمت طلا فروش سکه‌های تقلبی زیاد شده است.

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا به تجارت‌نیوز گفت: فروش سکه تقلبی در فضای مجازی زیاد شده است. مردم برای خرید سکه اصل حتما به سه نکته توجه کنند: ۱- از رسته سکه‌فروشی‌ها، سکه بخرند. ۲- نام کارت سکه با واحد صنفی همخوانی داشته باشد. ۳- به جواز کسب و هلوگرام دقت کنند.

 

نادر بذرافشان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از اتحادیه صنف طلا به این نتیجه رسیدیم بیشترین فروش سکه‌های تقلبی از سوی فروشندگان فضای مجازی انجام شده است. بارها به مردم توصیه کردیم از فضای مجازی سکه نخرند اما آنها به این نکات توجهی ندارند.

 


قیمت طلا در هفته دوم خرداد چه روندی دارد؟ به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، چنانچه قیمت ارز کنترل شود و انس جهانی طلا تغییری نداشته باشد، طلا در هفته دوم خرداد گران نمی‌شود.

 

بذرافشان گفت: دامنه تغییر قیمت سکه بین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. به نظر می‌رسد نوسان اندک قیمت سکه ادامه‌دار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: