صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 31
کد خبر: ۹۰۱۱۲

دختر همتی کالیفرنیا مقیم است؟

طی روزهای گذشته خبری درباره با عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری 1400 منتشر شده است و آن این که دختر همتی کالیفرنیا زندگی می کند.

به گزارش راهبرد معاصر دختر همتی کالیفرنیا زندگی می کند این خبری است که به تازکی درباره عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری 1400 منتشر شده است. این در حالی است که گفته شده این خبر صحت ندارد و دختر عبدالناصر همتی در ایران زندگی می کند. همتی با حضور در برنامه شبکه دو سیما در واکنش به خبر گفته است: فکر می‌کردم دینداری در تبلیغات حاکم است ولی متاسفانه احساس می‌کنم اطلاعات غلطی به مردمی می‌دهند و این عین بی‌دینی است، آمده‌اند عکس دخترخانم محترمی را در کالیفرنیا را گرفتند و گفتند فامیلی آن همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می‌کند. من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است؛ بنابراین هر سه نفر در ایران هستند و افتخار می‌کنم در داخل کشور و برای مردم کار می‌کنیم.

 

 

جزئیات شایعه دختر همتی کالیفرنیا

با اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان شایعاتی در خصوص عملکرد و تصمیمات این شورا در فضای مجازی و رسانه‌ای به وجود آمد. اما پس از مشخص شدن اسامی نامزدهای تایید شده شایعات بیشتر حول این کاندیداها منتشر شد.در سال‌های اخیر حساسیت مردم نسبت به دو تابعیتی‌ها بیش از گذشته شده و این موضوع برای مردم مهم‌تر شده است؛ شاید دلیل آن را باید در پرونده‌های جاسوسانی مانند جیسون رضاییان، نازنین زاغری، سیامک و باقر نمازی و فرزندان دوتابعیتی برخی مسئولین جستجو کرد که در این سال‌ها بیشتر در خدمت منافع کشور متبوع خود بودند تا ایران.

برخی کاربران با انتشار تصویر یک دختر بی حجاب مدعی شدند که عکس متعلق به مرضیه همتی، دختر عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی است که در کالیفرنیا زندگی می کند.اما  همتی در برنامه بدون تعارف در باره این شایعه توضیح داد و گفت که تصویر یک خانم دیگری را که با او هیچ نسبتی ندارد را به جای دخترش منتشر کردند. همتی تصریح کرد که 3 فرزند دارد، دو دختر و یک پسر؛  یک دخترش متخصص کودکان، دیگری دانشجوی معماری و تنها پسرش هم استاد دانشگاه است و هر سه آن ها در ایران زندگی می کنند.

 

 

همسر عبدالناصر همتی کیست

همتی سالها پیش ازدواج کرده و دارای همسر و چند فرزند است. او درباه همسرش گفته: در جریان افزایش قیمت ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم. در منزل هم همسرم قیمت ها را به بنده اعلام می کند و او هم همانند سایر مردم از گرانی ها شاکی است.

فرزندان عبدالناصر همتی

عبدالناصر همتی دارای سه فرزند است او درباره فرزندان خود گفته است: من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: