صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۱۸
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 31
کد خبر: ۹۰۱۵۳

مهرعلیزاده: ارز 4200 تومانی، کشور را بدبخت کرد

نامزده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است، گفت: مشکلات به این دلیل است که در کشور الگوی مشخص توسعه در مسائل اقتصادی طراحی نشده است.

به گزارش راهبرد معاصر محسن مهرعلیزاده نامزده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفت‌وگو با مردم شبکه خبر اظهار داشت: عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است. 

 

وی افزود: مشکلات به این دلیل  است که در کشور الگوی مشخص توسعه در مسائل اقتصادی طراحی نشده و کسی می‌تواند این  مشکلات را مرتفع کند که در وهله نخست طراح الگوها و سپس شناختی از الگوهای توسعه داشته باشد و یا به شکل عملیاتی و یا اجرایی کار کرده تا بتواند مسائل ریز را در این زمینه فهم کرده، ببیند و لمس کند.

 

مهرعلیزاده با اشاره به سوابق مدیریتی خود در صنایع مختلف و همچنین توسعه جزیره کیش و ... گفت: بنده به دلیل سوابق خود به خوبی مشکلات بخش خصوصی را می‌دانم و فردی برنامه‌ریز و برنامه‌محور بوده و نگاه من همواره به آینده بوده است. بنابراین علاقه‌ای به روزمرگی ندارم.

 

وی اظهار داشت: به دلیل تجربیات عملی و اجرایی احساس کردم که می‌توانم در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را صورت دهم و معتقدم کسانی که فقط دیدگاه‌های کلان داشته و نتوانند لمس عینی از مشکلات داشته باشند در اداره کشور موفق نخواهند بود و امروز نیز کشور ما با مشکلاتی در زمینه تولید و اقتصاد مواجه است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از بخش تولید مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها صورت بگیرد و بنده حس می‌کنم با توجه به سوابق خود در مقایسه با دیگر افراد موفق‌تر خواهم بود./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: