صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 01
کد خبر: ۹۰۱۹۷
قیمت ارز امروز.

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ صعودی شد و هر دلار به قیمت 24 هزار تومان فروخته شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی افزایش تقاضا برای دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، قیمت دلار ارز و یورو در صرافی‌ها افزایش یافت. هر دلار به قیمت 24 هزار تومان به فروش رسید و یورو نیز روند افزایشی داشت و هر یورو در بازار آزاد امروز11 خرداد به قیمت ۲۹ هزار و 200 تومان فروخته شد. در ادامه جدول قیمت ارز دلار یورو، تغییرات قیمت دلار در روز گذشته و امروز را خواهیم آورد.

 

لازم به ذکر است که نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز دیروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

در بازار ارز دیروز قیمت دلار 23 هزار و 800 تومان، قیمت یورو 29 هزار و 150 تومان و درهم امارات 6 هزار و 580 تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز 26 هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

دیروز در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار 23 هزار و 299 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 22 هزار و 838 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 394 تومان و قیمت خرید یورو نیز 27 هزار و 832 تومان اعلام شده است.

 

قیمت دلار و ارز دیروز دوشنبه 10 خرداد 

ارز در بازار آزاد قیمت (تومان)
دلار آمریکا 23.800
یورو 29.150
پوند انگلیس 34.100
درهم امارات 6.580

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی دیروز 10 خرداد

قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۲۹۹ تومان و قیمت خرید ۲۲ هزار و ۸۳۸ تومان تعیین شده است.

 

قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۳۹۴ تومان و قیمت خرید ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان اعلام شده است.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

قیمت بازار آزاد دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز سه شنبه 11خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها، نرخ واقعی فروش ارز توسط صرافان است و با قیمت‌های رسمی ارز سهمیه‌ای تفاوت دارد. ارز سهمیه‌ای ارزی است که هر فرد می‌تواند سالانه ۲۰۰۰ یورو (یا معادل آن) را از صرافی ملی دریافت کند. سهمیه‌ای که هر سال فقط یکبار به افراد داده می‌شود و قیمت آن همیشه از بازار آزاد کمتر است.

 

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار تومان، قیمت یورو ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۶۴۰ تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان، قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود، اما انتشار خبر‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

در صرافی‌های بانکی قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۵۳۸ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۷۲ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۲۵۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 11 خرداد 1400

 قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۵۳۸ تومان و قیمت خرید ۲۳ هزار و ۷۲ تومان تعیین شده است.

 قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۲۵۷ تومان و قیمت خرید ۲۷ هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شده است.

 

 

پیش بینی قیمت دلار و ارز

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: