صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 02
کد خبر: ۹۰۳۰۷
قیمت روز طلا.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ با روند کاهشی نسبت به روز قبل آغاز شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱ میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته با کاهش همراه است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱ میلیون و 92 هزار تومان رسید؛ و البته لازم به ذکر است که، به دلیل اعلام شرایط قرمز در تهران و اعمال محدودیت‌های کرونایی، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت‌های درج شده در این خبر با استناد به نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است. در ادامه این خبر ابتدا قیمت طلا و سکه در روز گذشته ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ و سپس قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ را می‌آوریم.

 

قیمت طلا و سکه دیروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

روزگذشته در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۹۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار تومان است.

 

 

دیروز در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۹۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۹۴ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۵۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

 
مثقال طلا 4 میلیون و 740 هزار تومان
گرم طلای ۱۸ یک میلیون و 94 هزار تومان
گرم طلای ۲۴ یک میلیون و 458 هزار تومان
سکه بهار آزادی 10.800.000
سکه امامی 10.750.000
نیم سکه 6.000.000
ربع سکه 3.850.000
سکه گرمی 2.350.000
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: